۱۰ اردیبهشت، ۱۳۹۱

"خواهرزاده خاتمی" در آرزوی ریاست جمهوری / نظر شما چیست؟


سایت قانون نوشت: در حالی که تنها یک سال به برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی است هر روز گمانه‌زنی‌های جدیدی درباره حضور جدی اصلاح‌طلبان در این انتخابات در عرصه سیاسی و رسانه‌ای کشور مطرح می‌شود و در این رهگذر نام تنی چند از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب برای حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.


 



 در جدیدترین این گمانه‌زنی‌ها و برابر آنچه این روزها در برخی محافل اصلاح‌طلب به گوش می‌رسد علاوه بر مطرح شدن نام محمدرضا عارف و عبدالله نوری و البته سیدحسن خمینی-که البته کاندیداتوری‌اش بعید به نظر می‌رسد- از محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس هشتم که خواهرزاده سیدمحمد خاتمی نیز بشمار می‌آید به عنوان یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم یاد می‌شود.





در برخی از محافل سیاسی شنیده شده است که تصمیم تابش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری جدی است هرچند که تابش از مصاحبه با خبرنگار قانون در این مورد خودداری کرد اما به نظر می‌رسد که وی بی تمایل برای حضور در این رقابت نباشد.


 


گفتنی است محمدرضا تابش هم‌اکنون نمایندگی مردم اردکان در مجلس هشتم را بر عهده دارد که در نهمین دوره از انتخابات مجلس نیز مجددا به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شده است.



لارم به ذکر است که تاکنون اصلاح‌طلبان جمع‌بندی جدی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌اند و مشخص نیست که آیا نحوه حضور آنها در این انتخابات هم همچون انتخابات مجلس نهم منفعلانه خواهد بود یا خیر؟



View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر