۱۰ اردیبهشت، ۱۳۹۱

هتل زائران ایرانی کربلا طعمه حریق شد + اسامی سانحه دیدگان ایرانی


معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از حریق هتل انوار البقیع، محل اسکان زائران ایرانی در کربلای معلی در عصر امروز خبر داد.



به گزارش مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، علی حیدری اظهار داشت: عصر امروز، هتل انوار البقیع در کربلای معلی، دچار آتش‌سوزی شد.



وی ادامه داد: هنوز اطلاعاتی در رابطه با تعداد مجروحان حادثه به دست ما نرسیده و به محض دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر، آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.



رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام خبر آتش سوزی در یکی از اقامتگاههای زائران ایرانی در کربلا گفت: هشت زائر ایرانی اهل خراسان در بیمارستان بستری شدند.



سید علی ریاض در مورد آخرین وضعیت حادثه حریق در یکی از هتلهای محل اسکان زائران ایرانی ادامه داد: این حادثه در هتل انوار البقیع رخ داد که منجر به مجروح شدن ۸ زائر ایرانی شد که همگی به علت گاز گرفتگی در بیمارستان بستری شدند.



وی افزود: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که اسامی آنها عبارتند از:



۱- سکینه بزلی ۵۰ ساله

۲- ربابه صالحی ۶۰ ساله

۳- محمد تقی صالحی ۵۹ ساله

۴- وحید اصغری ۲۷ ساله

۵- محمدرضا وجدانی ۶۷ ساله

۶- علی اکبر موسوی ۶۷ ساله

۷- غلامرضا نجاران ۵۰ ساله

۸- محمد حجازی ۳۸ ساله



نماینده رئیس جمهور در جمعیت هلال احمر گفت: این زائرین در قالب کاروانی از استان خراسان رضوی و به مدیریت سید حسن باقری عازم کربلا شده بودند که متاسفانه دچار حادثه شدند. هنوز علت آتش‌سوزی در هتل انوارالبقیع مشخص نشده است.


View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر