۰۵ آذر، ۱۳۸۸

بسیج و تهدید معترضان به ربوده شدن توسط اسرائیل


شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داد که نیروهای بسیجی مردم را تهدید می‌کنند که با خطر ربوده شدن توسط ماموران اسرائیلی در خیابان‌های تهران روبه‌رو هستند.
براساس این گزارش، شمار زیادی از مردم تهران گفته‌اند که بسیج با این هشدار قصد ترساندن معترضان و بازداشتن آنها از آمدن به خیابان‌ها را دارد.
هشدارهای بسیج در شرایطی است که احتمال دارد با نزدیک شدن به روز ۱۶ آذر، روز دانشجو، و باتوجه به بازداشت شمار زیادی از دانشجویان در یک ماه اخیر، روند بازداشت‌ها ادامه یابد.
مردی که در یک منطقه فقیرنشین تهران زندگی می‌کند، به فاکس گفته است: به خانواده‌های این منطقه هشدار داده‌اند که اگر در تظاهرات شرکت کنند، درمیان دشمنان حکومت این احتمال هست که ماموران اسرائیلی هم وجود داشته باشند و آدم‌ربایی کنند.
این مرد تاکید کرده است: بسیجی‌های جوان که در این منطقه زندگی می‌کنند، گاهی نامه‌هایی به مردم می‌دهند تا آنها در جریان تازه‌ترین اطلاعات باشند و این هشدار تازه‌ترین اطلاعی است که به ساکنان منطقه داده شده است.
فاکس نیوز این ادعاها را پس از آن مطرح کرد که ماه گذشته رسانه‌های ایران گزارش دادند که معاون وزیر دفاع سابق کشور در سال ۲۰۰۶ توسط اسرائیل ربوده شده است.
رسانه‌های دولتی ایران اعلام کردند که علیرضا عسگری، با کمک موساد و آژانس‌های اطلاعات جاسوسی آلمان و انگلیس ربوده شد و درنهایت به اسرائیل برده شد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که عسگری اطلاعات قابل توجهی درمورد مقام‌های برنامه هسته‌ای ایران در اختیار غرب قرار داده است.
خانواده عسگری تاکید کردند که عسگری ربوده شده و این اظهارات مقام آلمانی را رد کردند.
براساس گزارش فاکس نیوز، مردی که برادرزاده‌اش عضو سپاه است، گفته است: برادرزاده من می‌گوید که اسرائیل جاسوسانی در ایران دارد و منتظر زمانی مانند این موقعیت است تا به ایران حمله کند. شما باید این اطلاعات را پخش کنید تا دیگران هم بدانند که دولت ما با چه چیزی مبارزه می‌کند.
فاکس نیوز اعلام کرد: یک راننده تاکسی 50 ساله گفته است «ما گرسنه‌ایم و فکر می‌کردیم که احمدی‌نژاد به ما کمک می‌کند. از زمانی که اعلام شد که دولت تمام بودجه کشور را بر مقابله با دشمنان داخلی هزینه می‌کند، اوضاع آرام شده و ما به خاطر رضای ملت ساکت مانده‌ایم تا مسایل حل شود.»
تمرکز بودجه کشور برای مقابله با دشمنان داخلی در شرایطی ادعا شده که ایران با انجام رزمایش اخیر توسط نیروی هوایی با هدف حفاظت از تاسیسات هسته‌ای علیه حملات احتمالی دشمن، نزاع داخل را تحت تاثیر جنگ با اسرائیل قرار داده است.


0 comments:

ارسال یک نظر