۱۰ اردیبهشت، ۱۳۹۱

مؤتلفه: تخریب‌های جبهه پایداری بی‌پاسخ نمی‌ماند

در حالی که به گفته رسانه‌های خبری در جریان رقابت‌های داخلی جناح اصولگرا برای انتخابات مجلس، برخی گروه‌ها به «تخریب» رقیب روی آورده‌اند، یکی از اعضای جبهه متحد تهدید کرده است که تخریب‌های جبهه پایداری بی‌پاسخ نخواهد ماند.در حالی که به گفته رسانه‌های خبری در جریان رقابت‌های داخلی جناح اصولگرا برای انتخابات مجلس، برخی گروه‌ها به «تخریب» رقیب روی آورده‌اند، یکی از اعضای جبهه متحد تهدید کرده است که تخریب‌های جبهه پایداری بی‌پاسخ نخواهد ماند.

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه و نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان، روز شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه، در گفت‌وگو با وب‌سایت خبرآن‌لاین، در خصوص تخریب جبهه متحد از سوی افراد منتسب به جبهه پایداری گفت: «ما چند ماه سکوت کردیم، اما بعد تصمیم گرفتیم برای یک بار در پاسخ به اتهامات و تخریب‌ها حرف‌های خود را بیان کنیم. اما اگر قرار باشد دوباره تخریب‌ها ادامه یابد، دیگر سکوت نخواهیم کرد.»

برخی روزنامه‌های ایران روز شنبه خبر دادند که در جریان «رقابت‌های داخلی جناح حاکم»، دو جبهه پایداری و متحد اصولگرایان از «تخریب و انتشار شبنامه» علیه یکدیگر استفاده می‌کنند.

روزنامه تهران در این مورد از «انتشار برخی شبنامه‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی علیه کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان» خبر داده و آورده است که جبهه متحد اصولگرایان با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف برخی اقدامات تخریبی علیه کاندیداهای انتخاباتی شده است.

در همین زمینه روزنامه کیهان نیز از انتشار نامه انتقادی دانشجویان دانشگاه امام صادق خطاب به محمدتقی مصباح یزدی، از سران جبهه پایداری، خبر داده است.

این روزنامه افزوده است که به دنبال این نامه، محمدرضا مهدی کنی، از سران جبهه متحد اصولگرایان، که ریاست دانشگاه امام صادق را نیز بر عهده دارد از انتشار نامه‌های بدون امضای منتسب به دانشجویان انتقاد کرده است.

در جریان این «تخریب‌ها»،  نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه نیز از دو دستگی اصولگرایان در انتخابات انتقاد کرده و تأکید کرده است که این دوگانگی منجر به بروز اختلافات و تشتت آرا می‌شود.

دور نخست نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی ۱۳ اسفندماه برگزار شد که بسیاری از اصلاح‌طلبان این انتخابات را تحریم کرده و از مردم نیز خواستند پای صندوق‌های رأی نروند.

دور دوم انتخابات مجلس ایران که به جایگاه رقابت طیف‌های جناح اصولگرا تبدیل شده است، پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و سرنوشت ۶۵ کرسی باقیمانده مجلس را رقم می‌زند.

تبلیغات انتخابات برای مرحله دوم انتخابات مجلس از هفتم اردیبهشت رسما آغاز شده است و تا هشت صبح چهاردهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر