۲۵ آذر، ۱۳۸۹

چگونه بدون رژيم لاغرتر به نظر برسيم

زمانی که می خواهید لاغرتر به نظر برسید و زمان کافی برای رژیم غذایی مناسب ندارید، با رعایت چند نکته ساده در ظاهر و لباس خود می توانید بهتر و لاغرتر به نظر برسید.

گام اول:

حجم موی خود را افزایش بدهید. نیازی نیست که موهای خود را افشان کنید، بلکه پری و حجم آن را افزایش بدهید. بهتر است از بستن موهای خود به شکل دم اسبی(ponytails) و کشیدن آن به سمت پشت خودداری کنید.



گام دوم:

با آرایش ماهرانه کاری کنید که چشم های شما بزرگتر به نظر برسد. جلب توجه به چشم ها باعث می شود تا از توجه به چانه و گونه های پر و چاق کاسته شود. از رژهای روشن و مات استفاده کنید.



گام سوم:

با کمک مواد برنزه یا نور آفتاب خود را برنزه کنید. پوست برنزه موجب می شود تا لاغرتر به نظر برسید.



گام چهارم:

لباس هایی بپوشید که شما را لاغرتر نشان می دهد. رنگهای تیره و راه های باریک عمودی به شما کمک می کند. دامن های کوتاه تا زانو و یقه هفت و وی شکل، همچنین لباس های لایه لایه و چند طبقه شما را لاغرتر و باریکتر نشان خواهد داد.



گام پنجم:

لباس زیر مناسب بپوشید. اطمینان حاصل کنید که لباس زیری با سایز مناسب پوشیده اید. یک لباس زیر آویزان موجب افزایش حجم میانه بدن شما می شود.



گام ششم:

کفش با پاشنه گوه ای و سه گوش انتخاب کنید، چون باعث می شود تا بلندتر و باریکتر به نظر برسید. علاوه بر این پاشنه های بلند، انحنای ماهیچه پای شما را برجسته تر نشان می دهد. اگر می خواهید که پاهای شما لاغرتر به نظر برسد، از استفاده کفش هایی که نوار و بند بر روی ساق پا دارند، خودداری کنید.



گام هفتم:

با وضعیت مناسب قدم بردارید. از عادت خمیده و دولا راه رفتن خلاص بشوید، در نتیجه فورا این احساس ایجاد می شود که وزن شما از آنچه که واقعا هست، کمتر است.




View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر