۲۵ آذر، ۱۳۸۹

حمله نیروهای امنیتی به مراسم تاسوعای حسینی، منزل هاشم صباغیان

مهندس صباغیان، عضو نهضت آزادی ایران و حجت الاسلام سلیمانی از اعضای مجمع مدرسین حوزه علمیه قم نیز توسط نیورهای امنیتی بازداشت شدند. بنا بر گزارش رسیده تا لحظه مخابره خبر همچنان نیروهای امنیتی در محل حضور دارند و مانع توقف افراد و ناظران می شوند.


ظهر امروز ماموران امنیتی یا یورش به محل برگزاری مراسم تاسوعای حسینی منزل هاشم صباغیان عزاداران شرکت کننده را متفرق کرده و مهندس صباغیان صاحبخانه و حجه السلام سلیمانی سخنران مراسم را بازداشت نمودند.


این مراسم حدود ۴۰ سال است که در منزل وی برگزار می شود و با اینکه صباغیان از فعالان سیاسی مخالف شاه بود هیچ گاه به این مراسم عزاداری حمله نشده بود یا ممانعتی صورت نگرفته بود.


به گزارش خبرنگار کلمه نزدیک به بیست موتور سوار نیروی انتظامی و چندین ماشین و مینی بوس از ماموران در حالی که پرسنل شناخته شده وزارت اطلاعات از فاصله دور بر عملیات نظارت می کردند با حمله به مراسم تاسوعا و برهم زدن آن اقدام به متفرق نمودن شرکت کنندگان کردند.


همچنین مهندس صباغیان، عضو نهضت آزادی ایران و حجت الاسلام سلیمانی از اعضای مجمع مدرسین حوزه علمیه قم نیز توسط نیورهای امنیتی بازداشت شدند.


بنا بر گزارش رسیده تا لحظه مخابره خبر همچنان نیروهای امنیتی در محل حضور دارند و مانع توقف افراد و ناظران می شوند.

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر