۲۷ آذر، ۱۳۸۹

حمایت کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت از تصمیم خانواده های زندانیان سیاسی







همراهی با روزه سیاسی روز یکشنبه


جرس: در پی تصمیم جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی مبنی بر برپایی روزۀ سیاسی جهت اعتراض به وضعیت زندانیان، کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت، با صدور بیانیه ای، ضمن حمایت از این تصمیم، از همراهی خود در این اقدام خبر دادند.




به گزارش جرس، در واکنش به تداوم اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان سیاسی و بی توجهی مسئولین نسبت به این قضیه، جمعی از خانواده های زندانیانِ سیاسی و عقیدتی، با صدور بیانیه ای، از روزه سیاسی خود در روز یک شنبه ٢٨ آذرماه ٨٩، جهت حمایت از اهداف آزادی خواهانه و عدالت طلبانه زندانیان" خبر داده و خاطرنشان کرده بودند "هنگام افطار نیز برای آزادی همه زندانیان سیاسی دسته جمعی دعا می کنیم. هر خانه یک سفره افطار و در کنار هر سفره افطار دعاهای سبزی که توسط دل های شکسته و امیدوار خوانده می شود. "




متن کامل بیانیۀ کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت در حمایت از خانواده های زندانیان سیاسی به شرح زیر است:




بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین امنوا استعینوا بالصبر و الصلوة ان الله مع الصابرین




و در زمانه ای که قدرت در دستان کسانی قرار می گیرد که تقوای الهی پیشه نکرده و بر مردمان ستم روا می دارند پناه بردن به قرآن بیش از همیشه معنا می یابد. و روزه و نماز که در همیشه عمر انسان را به استغنا می رساند در دوره استیلای ستم تأثیر بیشتری در ایجاد صفای باطن انسان دارد.




کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی با اعلام حمایت از خانواده های مظلوم زندانیان سیاسی که عزیزانشان در روزه سیاسی و یا اعتصاب غذا به سر می برند، از همگان دعوت می کند با پناه جستن به خدای رحمان فردا یک شنبه ٢٨ آذر ماه ٨٩ روزه دار باشند و با زبان روزه برای سلامت و رهایی زندانیان مظلوم دعا کنند.

ولله العزة و للمومنین

کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی

٢٧ آذر ماه ٨٩



 











View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر