۲۵ آذر، ۱۳۸۹

آمریکا دوازده کشور را به فهرست استفاده کنندگان از نیروی کار کودک اضافه کرد

وزارت کار آمریکا نام دوازده کشور را به فهرست کشورهایی اضافه کرد که از نیروی کار کودکان برای تولید کالا و یا ارائه خدمات در بازار های بین المللی استفاده می کنند. از این دوازده کشور، یازده کشور در قاره آفریقا است.


وزارت کار آمریکا روز چهارشنبه سه گزارش در ارتباط با نیروی کار و کودکان منتشر کرد. در واشینگتن، هیلدا سولیس، وزیر کار آمریکا گفت ۱۲۸ محصول از ۷۰ کشور با استفاده از نیروی کاری تولید می شود که ناقض استانداردهای جهانی است.


تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد از نیروی کار کودکان بیشتر برای تولید پنبه، نیشکر شکر، تنباکو، قهوه، برنج و پرورش گاو استفاده می شود.


وزیر کار آمریکا گفت گزارش های منتشر شده همچنین نشان می دهد کدام مناطق در جهان نیاز به قوانین بیشتر و سیاست های جدید و برنامه های اجتماعی مرتبط دارند تا با بدترین اشکال نیروی کار کودک برخورد کنند.


سولیس گفت تا پایان سال جاری میلادی، وزارت کار آمریکا ۷۴۰ میلیون دلار برای مبارزه با اقدامات مربوط به نیروی کار کودک و کار اجباری در بیش از ۸۰ کشور جهان اختصاص می دهد.


آنگولا، جمهوری آفریقای مرکزی، چاد، السالوادور، اتیوپی، لسوتو، ماداگاسکار، موزامبیک، مامبیا، رواندا، زامبیا و زیمبابوه کشورهایی هستند که به تازگی به فهرست جدید وزارت کار آمریکا اضافه شده اند.

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر