۲۶ آذر، ۱۳۸۹

محتشمی پور خطاب به دادستان: اجنبی های نامحرم عصر عاشورا را برایمان شبیه سازی کردند

فخرالسادات محتشمی پور در عریضه سی وششم به دادستان تهران که در زمان بازداشت نوشته شده، آورده است:”ما به چشم خود منکر را دیدیم و تا ابد شاهد آن می مانیم. عجالتا که در جایی هستیم که نمی دانیم کجاست، فاطمه همچنان بیهوش است و ما دست بر قلبش حمد می خوانیم.”


متن عریضه سی وششم که نسخه ای از آن در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیراست:


بسم الله الرحمن الرحیم


یا زینب یا زینب:


سلام آقای دادستان


عزاداری هاتون قبول ، من الان درست دست اجنبی های نا محرم که با خشونت و هتاکی به داخل یک ون انداختندمان و آوردند جایی که نمی دانیم کجاست برایتان عریضه می نویسم. این عریضه کاملا زینبی ست. درست است که خیام حرم را در عصر عاشورا ندیدیم که چگونه آتش زدند اما اجنبی های نا محرم شبیه سازی کردند برایمان. زن و مرد و بچه و جوان را ریختند داخل دو ون. خواهرم فاطمه از هوش رفت، ما هم نیمه مدهوش، شاهد منکرهایی شدیم که باورش سخت است.


سرور آزادگان برای نهی از منکر قیام کرد و ما برای نهی از منکر رفتیم جلوی زندان رفتیم تا جلوی یک قتل نفس را بگیریم. بی ادبانه و هتاکانه ریختند سرمان. بد کردند آقای دادستان بد کردند. ما به چشم خود منکر را دیدیم و تا ابد شاهد آن می مانیم. عجالتا که در جایی هستیم که نمی دانیم کجاست، فاطمه همچنان بیهوش است و ما دست بر قلبش حمد می خوانیم. فعلا همین.


فخرالسادات محتشمی پور


همسر شاکی از کودتاگران انتخاباتی و زندانی ممنوع الملاقات در قرنطینه اوین که انگار دیگر تنهاست!


دهم محرم الحرام برابر با عاشورای ۱۴۳۲




View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر