۱۵ آذر، ۱۳۸۸

هاشمی‌رفسنجانی: مهدی به کشور باز نمی‌گردد

هاشمی رفسنجانی عصر شنبه با جمعی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان در مشهد دیدار کرد.

یکی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان درباره این جلسه و سخنان هاشمی گفت :یکی از سوالات ما درباره منصوبان به ایشان بود بود که اقای هاشمی تاکید کردند اتهاماتی که به مهدی هاشمی زده می شود، شایعه است.

هاشمی خاطر نشان کرده است :پرونده های مهدی در قوه قضائیه حل شده ضمن آنکه هیج مرجع قضایی او را احضار نکرده است .

هاشمی در پاسخ به اینکه چرا پس از سه ماه که قرار بوده دفتر لندن دانشگاه آزاد افتتاح شود هنوز هیچ خبر ی از فرزند شما نیست افزوده: مهدی بعد از افتتاح دفتر لندن قرار نیست به کشور برگردد به اضافه اینکه او از لندن به لبنان رفته است و ازآنجا نیز قرار است به دبی ،ارمنستان ،تاجیکستان برود و دفاتر دانشگاه آزاد در این کشورها را افتتاح کند.

به گفته هاشمی مهدی علاقمند به بازگشت به کشور است ولی به اوگفته ام دکترا را هم بخواند و به همین جهت برای دکترا ثبت نام کرده است.

هاشمی درباره موضوع پرونده استات ویل و نقش فرزندش در این پرونده هم افزوده است:دو سال قبل دانشجویان این بحث را مطرح کردند و این موضوع به مجلس رفت . در حالی که دو نروژی در این پرونده پول رد و بدل کرده بودند ضمن آنکه عوامل اسرائیل که درپشت پرده بودند تلاش کردند القا کنند که مهدی هاشمی رشوه داده است در حالی که این موارد همه جو سازی بوده است.

هاشمی افزوده است: در این پرونده دیوان عدالت اداری ،وزارت نفت،وزارت اطلاعات بعد از دو سال اعلام کردند که هیچ سندی مبنی بر تخلف مهدی به دست نیاوردند.

0 comments:

ارسال یک نظر