۱۸ مهر، ۱۳۸۸

التهاب در مدارس منطقه هفت تهران

برخی اقدامات مدیریت آموزش و پرورش منطقه هفت تهران با اعتراض مدیران و کارمندان و خانواده های دانش آموزان این منطقه مواجه شده است.
به نقل از جهان ، جمعی از معلمان و نیروهای شاغل در این اداره با امضا و ارسال طوماری به سایت جهان، به جو نامطلوب و امنیتی حاکم بر آموزش و پرورش منطقه 7 تهران اعتراض کردند و معتقدند بی توجهی مدیریت منطقه به درخواست های قانونی مراجعه کنندگان و شاغلین این اداره باعث شده است موضوع به مدارس منطقه هم کشیده شود .

در این نامه عنوان شده که مدیریت منطقه با برگزاری نمایشی مجالس و مباحث مذهبی و اسلامی تلاش می کند ناکارآمدی و سوءمدیریت خود را نزد مدیران عالی خود مخفی سازد .

در این نامه تصریح شده است: به دلیل جو امنیتی و نبود فضای نقد شفاف در آموزش و پرورش منطقه 7 تهران، عده ای فرصت طلب به توزیع شب نامه مبادرت نموده اند که طی آن، اتهامات متعدد اخلاقی و مالی بیان شده و این موضوع باعث نگرانی خانواده های دانش آموزان شده است.

بنا بر ادعای امضا کنندگان این نامه، توزیع گسترده شب نامه ها ادامه داشته و مدیریت مذکور نتوانسته است اقدام مناسبی برای پایان دادن به این اعتراض ها و جلب نظر نیروهای شاغل در اداره اتخاذ کند.


0 comments:

ارسال یک نظر