۰۹ آبان، ۱۳۸۸

ملاقات شاهپور كاظمی ( برادر زهرا رهنورد ) با خانواده‌اش

شاهپور کاظمی (برادر زهرا رهنورد) ، پس از مدت‌ها دیروز با خانواده‌اش ملاقات کرد.
کاظمی که در روزهای ابتدایی پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شده بود، در مدت 4 ماهه بازداشت خود، تنها 3 بار توانسته است، با خانواده اش ملاقات کند. او همچنین از تماس تلفنی نیز محروم بوده است. شاهپورکاظمی، برادر دکتر زهرا رهنورد - همسر میرحسین موسوی از نامزدهای معترض انتخابات ریاست جمهوری - است.
مهندس شاهپور کاظمی‌، 62 ساله‌، یکی از متخصصین برجسته مخابراتی کشور، عضو هیات مدیره تولیدکنندگان "يو‌پي‌اس‌" و "اتاق بازرگانی مخابرات‌" و از شخصیت‌های برجسته علمی در عرصه مخابرات و الکترونیک ایران است. وی مدیر یکی از بزرگترین مراکز تولید علم و فناوری مخابراتی کشوربه نام "کارخانه منابع تغذیه الکترونیک" است که بیش از 300 متخصص وکارمند و کارگر تحت نظر وی مشغول فعالیت وارائه خدمت هستند و در چند دهه گذشته هزاران تکنسین و متخصص حوزه‌های مخابراتی و الکترونیکی تحت نظر وی آموزش دیده‌اند. وی همچنین از کارآفرینان حوزه مخابرات است که در زمان جنگ تحمیلی خدمات مخابراتی و الکترونیکی به صنایع دفاعی کشور ارائه می‌داده‌ است.
شرکت‌های مخابراتی پیش از این در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که شاهپور کاظمی یکی از کارآفرینان بخش صنعت کشور با 34 سال سابقه خدمت است، تاکید کرده‌اند که او در مدت بازداشت از حقوق اولیه داشتن وکیل و دادرسی محروم بوده است. انجمن صنفی سازندگان «یو.پی.اس» ايران و سنديكای صنعت مخابرات ايران هم در نامه‌‌های جداگا‌نه‌ای از رییس دستگاه قضایی کشور خواسته بودند که حقوق و شان جایگاه علمی شاپور کاظمی حفظ شود و دستور آزادی او هرچه زودتر صادر شود.


0 comments:

ارسال یک نظر