۱۹ مهر، ۱۳۸۸

سریال جدید مهران مدیری متوقف شد

تصویربرداری مجموعه «قهوه تلخ» به كارگردانی و روایت «مهران مدیری» كه در آن وی به همراه محمدرضا هدایتی، سیامك انصاری و علی لك‌پوریان نقش راوی، شاه، مورخ و ملیجك را بازی می‌كنند، تا كامل شدن دكورهای كاخ و بازار متوقف شده است.

تصویربرداری مجموعه جدید «مهران مدیری» با گرفتن برخی از نماهای خارجی آغاز شده بود ولی به دلیل عدم آمادگی دكورهای داخلی مدیری نتوانسته است كار خود را در دكورهای ثابت سریال آغاز كند.

بنابراین گزارش، لوكیشن‌های سریال «قهوه تلخ» یك كاخ و یك بازار است كه به دلیل عدم ساخت كامل، «مهران مدیری» به مدت چند روز كار خود را متوقف كرده است.

این سریال از مضمونی تاریخی برخوردار است و داستان‌های آن در یك كاخ می‌گذرد كه ساخت این لوكیشن آغاز كار مهران مدیری را به تعویق انداخت. مدیری در طراحی و ساخت این دكور از كاخ سعد آباد كمك گرفته است.
داستان این سریال با بازی سیامك انصاری در نقش مورخ آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

همچنین مدیری قصد دارد این بار جلوی دوربین حاضر نشود و تنها راوی داستان‌های «قهوه تلخ» باشد.

«محمد رضا هدایتی» نیز پادشاه این كاخ است، «علی لك پوریان» نقش ملیجك را ایفا می‌كند. «ساعد هدایتی» نیز پزشك دربار است.

در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» كه به تهیه كنندگی «مجید آقاگلیان» و «حمید آقاگلیان» ساخته می‌شود، بازیگرانی نظیر سیامك انصاری، علی لك‌پوریان، آرام جعفری، سحر زكریا، الیكا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی كاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامك جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و ... ایفای نقش می‌كنند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است.

«علی اصغر پورمحمدی» مدیر شبكه سه نیز بنا دارد با آغاز تصویربرداری سریال در دكورهای اصلی در پشت صحنه این سریال حضور یابد.

0 comments:

ارسال یک نظر