۲۴ مرداد، ۱۳۸۹

اختلافات وزیر بهداشت با دو معاون احمدی نژاد بر سر احداث بیمارستان‌های جدید

نماینده قزوین در نطق پیش از دستور خود با اشاره به مشکلات تصویب چارت تشکیلاتی بیمارستان مینودشت قزوین از معاونت‌های راهبردی احمدی نژاد به دلیل تعلل در اجرای این مصوبه استانی دولت، انتقاد کرد.


به گزارش ایلنا، قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین، در نطق میان دستور مجلس با اشاره به گذشت بیش از یک سال از وعده تصویب چارت تشکیلاتی بیمارستان مینو دشت قزوین در دومین دور از سفرهای استانی دولت به این استان، گفت: به گفته وزیر بهداشت در دیداری که روز گذشته با ایشان داشتم، در حال حاضر برای ۱۱ هزار و ۴۰۰ تخت آماده بهره برداری نیاز به۱۷ هزارو ۵۰۰ نفر نیرو است که این نیروها باید چارت تشکیلاتی شان مصوب بشود و مردم هم در حال حاضر گرفتار عدم اجرای همین مصوبات هستند.


علیخانی با نام بردن از دو تن از معاونان احمدی نژاد به نام آقایان فروزنده و عزیزی، ادامه داد: در این راستا معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری باید اقدام بکند که نمی‌کند. اصل کار دست آقای فروزنده است و شاید بتوان گفت که تاخیر در این کار، خیانت به دولت و ملت است.


نماینده  قزوین با اشاره به اینکه این تذکر فقط برای قزوین نیست و برای همه استان‌ها است، از شهرهای بسیاری نام برد که به گفته وی تمام آنها همین مشکل تصویب چارت تشکیلاتی بیمارستان را دارند.


علیخانی به نقل از معاون احمدی نژاد گفت: آقای عزیزی به من گفته وزارت بهداشت از نیروهای خود نمی‌تواند استفاده کند، در حالی که وقتی من از وزیر بهداشت در این‌باره سوال کردم، خانم دستجردی به من گفت این خلاف است و چنین چیزی وجود ندارد.


عضو فراکسیون خط امام مجلس ادامه داد: از دولت می‌خواهم یکی از رضایتمندی‌های مردم را که رسیدن به درمان مردم است را مورد توجه قرار دهد.


وی افزود: موضع سیاسی ما مشخص است. بنابراین در مورد مسائل سیاسی صحبت نمی‌کنم. اما بیایید در ماه مبارک رمضان همه یاری کنند وزارت بهداشت این چارت تشکیلاتی را تصویب کند.


علیخانی در حالی که به دلیل تمام شدن وقتش از سوی سبحانی‌نیا تذکر می‌گرفت، ادامه داد: مساله دوم اتوبان تهران-کرج- قزوین است که یک سال پیش معاون اول رئیس‌جمهور کلنگ افتتاح آن را زده است. اما وزیر راه اظهار می‌کند موانعی از قبیل ارتش و نیروهای مسلح مانع از اتمام پروژه اتوبان تهران- کرج هستند.




View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر