۲۵ مرداد، ۱۳۸۹

دفاع مهدوی‌کیا از علی کریمی: روزه‌خواری یعنی چه؟ شاید او دارو مصرف می‌کرده یا مسافر بوده

پارلمان‌نیوز: كاپیتان تیم استیل‌آذین در دفاع از علی كریمی تاكید كرد كه این مسائل درون خانوادگی می‌تواند راحت‌تر از این جنجال‌سازی‌ها حل شود.

به گزارش ایسنا؛ مهدی مهدوی‌كیا گفت:« تعجب می‌كنیم كه چرا یك موضوع كه قابل حل است به این شكل پیچیده و بحرانی می‌شود ما امسال جو خوب و بسیار آرامی داشته و داریم و مطمئن هستم هیچ موضوعی نمی‌تواند تیم ما را به حاشیه ببرد. درباره علی كریمی هم باید بگویم نباید به سادگی این بازیكن و سایر نفرات تیم را زیرسوال برد. چرا باید كریمی را متهم به روزه‌خواری در ملاء عام كرد. مگر در تمرینات ما چند تماشاگر حضور دارند كه بخواهیم بگویم او در ملاءعام روزه‌خواری كرده، اصلا شاید او مسافر بوده یا دارو مصرف می‌كرده كه نمی‌توانست روزه بگیرد یعنی باید درباره مسائل شخصی افراد هم تحقیق و تفحص كرد، یعنی علی كریمی تنها بازیكن لیگ ایران بوده كه روزه‌خواری كرده است مگر سازمان لیگ می‌تواند تك تك بازیكنان لیگ را زیرنظر بگیرد و دلیل روزه‌خواری او را جویا شود. به نظر من ما باید منطقی با مسائل برخورد كنیم. علی كریمی هم بازیكن كوچكی نیست كه به این راحتی همه چیز را نادیده بگیریم.»

مهدوی‌كیا درباره‌ی مصاحبه علی كریمی علیه مدیرعامل باشگاه استیل آذین گفت:«این مسأله به من ربطی ندارد، اگر او مصاحبه‌ای كرده خودش باید پاسخگو باشد نه من. ضمن اینكه باشگاه می‌تواند دلیل مصاحبه كردن او را جویا شود یا برایش جریمه در نظر بگیرد یا اینكه عنوان شود او به خاطر مصاحبه علیه باشگاه به فلان مبلغ جریمه می‌شود یا باید ضمن حضور در باشگاه درباره مصاحبه خود توضیح دهد. من امیدوارم این مسائل با صحه صدر علی كریمی و آقای آجرلو حل و فصل شود. جو تیم ما بسیار خوب و آرام است و من امیدوارم این مشكل هر چه زودتر برطرف شود و علی كریمی هم به تمرینات ما برمی‌گردد و دیگران نیز نمی‌توانند برای باشگاه استیل آذین حاشیه‌ساز شوند به نظر من این یك مسأله درون خانوادگی است و باید بین خودمان آن را حل كنیم.»

مهدی مهدوی‌كیا در پایان گفت:« به سازمان لیگ و همه اهالی فوتبال ایران باید بگویم وقتی ماه مبارك رمضان فرامی‌رسید بسیاری از رسانه‌ها و حتی شبكه‌های تلویزیونی به سراغ بازیكنان ایرانی و مسلمان حاضر در بوندسیلگا می‌آمدند و درباره روزه‌گرفتن یك فوتبالیست سوال می‌كردند ما آنجا بارها و بارها در طول ماه رمضان درباره روزه گرفتن و فواید آن صحبت می‌كردیم در اروپا حتی به این موضوع از دید مثبت نگاه می‌شد اما حالا به خاطر یك مسأله كوچك می‌آییم و در جامعه سروصدا به پا می‌كنیم كه چرا روزه‌خواری شده است. این وسط كسی هم از خودش نمی‌پرسد كه آیا بازیكن مسافر بوده، از دارو مصرف می‌كرده یا... به نظر من رواج دادن این حرف‌ها در بین مردم كار درستی نیست.»

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر