۲۴ مرداد، ۱۳۸۹

رسایی: رهبری گفته سران فتنه برای محاکمه همیشه دم دست‌اند و این اتفاق هم می‌افتد








حمید رسایی به دیدار محرمانه تعدادی از نمایندگان مجلس با رهبر جمهوری اسلامی اشاره کرده و ضمن انتقاد از اصولگرایان منتقد دولت، می‌گوید: «ده سال دیگر هم فتنه‌ای جدید با رنگ و لعابی دینی‌تر ظهور می‌کند.»



به گفته این نماینده حامی دولت، رهبری در دیدار محرمانه با نمایندگان مجلس تاکید کرده: «بروید خودتان را برای فتنه بزرگ‌تری آماده کنید.»



رسایی در گفتگو با هفته‌نامه «یالثارات الحسین»، ارگان انصار حزب الله، می‌گوید: «نگرانی‌های ما از فراکسیون اصولگرایان و مواضع رییس مجلس بود و انتقاداتی هم از رییس دولت و دغدغه‌هایی درباره نحوه برخورد با سران فتنه داشتیم.»



او با تاکید بر این‌که «به تعبیر آقا، اگر ریشه فتنه‌ی ۱۸تیر سال  ۷۸خشکانده شده بود امروز شاهد فتنه جدید سال ۸۸نبودیم» می‌گوید: «آقا اصلا نسبت به سران فتنه هیچ دغدغه‌ای نداشتند. تعبیر ایشان این بود که سران فتنه همیشه دم دست هستند و محاکمه آنها برای نظام کاری ندارد و این اتفاق هم می‌افتد.»



به گفته او «رهبری برخی اشکالات به مجلس را نیز وارد دانست. مثلا تغییر لوایح دولت را درست ندانست و یا تعدد سئوال از وزرا تا این حد و اندازه را نیز نادرست ذکر کرد و حتی در خصوص تحمیل قوانین به دولت نیز انتقاد داشت.»



این نماینده حامی دولت معتقد است :«در حقیقت اکثریت اصولگرای مجلس توسط اقلیت اصلاح صلب در حال مدیریت است.»



رسایی با تاکید بر این که هنوز هم با تمام وجود از احمدی نژاد حمایت می کند، در خصوص آینده چنین تحلیل می‌کند: «بدیهی است که ما باز هم پوست خواهیم انداخت و بازهم خواص مردود خواهیم داشت. من معتقدم طبق این روال که ما هر ده سال یک بحران از درون و پوست‌اندازی داشته‌ایم، پس ده سال دیگر هم فتنه‌ای جدید ظهور می‌کند با رنگ و لعابی دینی تر که تشخیص آن فتنه مشکل‌تر از موارد قبل می‌شود و البته صیقل‌یافتگی جامعه نیز بیشتر می‌شود. ما باز هم به افزایش بصیرت نیاز داریم.»



منبع: ادوار نیوز



پیشینه:



مطهری: مرگ را به بصیرت امثال رسایی ترجیح می‌دهم

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر