۲۰ مهر، ۱۳۸۸

ادامه‌ی بازجویی از فریبا پژوه و هتاکی زندانبان و بازجویان به وی

با گذشت 52 روز از بازداشت فریبا پژوه روزنامه‌نگار زندانی وی هم‌چنان مورد بازجویی‌های طولانی قرار می‌گیرد و تحت فشار در زندان به سر می‌برد.
 به نقل از واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران، فریبا پژوه روزنامه‌نگار زندانی شاهد رفتار غیرقانونی و زشت زندانبانان و بازجویان نبست به خود. هتاکی و فحاشی زندانبانان و بازجویان به وی و خانواده‌ی این وبلاگ‌نویس به طور مداوم در طول هفته‌های اخیر برای تضعیف روحیه‌ی وی در زندان صورت می‌گیرد. بازجویان حتا او را تهدید به بازداشت اعضای خانواده‌ی وی کرده‌اند و برگه‌‌هایی را تحت عنوان حکم بازداشت خانواده‌ی وی برای تحت فشار قرار دادن وی نشان‌اش می دهند.

فریبا پژوه که امروز نیز توانسته بود با خانواده‌ی خود دیداری داشته باشد، در حالی هم‌چنان تحت بازداشت به سر می‌برد که هیچ اتهام رسمی از سوی نهادهای قضایی اعلام نشده است. گفته می‌شود بعد از اتهامات اولیه که با توجه به نبود مدارک از آن‌ها نامید شده‌اند، اکنون در حال پی‌گیری اتهامی مبنی بر شرکت در اغتشاشات اخیر هستند و این روزنامه‌نگار را با برخوردهای زشت و فحاشی‌های مداوم و تهدید بازداشت اعضای خانواده تحت فشار می‌گذارند./

0 comments:

ارسال یک نظر