۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۱

سایت دولت: مرتضوی با قاطعیت در سازمان تامین اجتماعی مشغول انجام وظیفه است


شبکه ایران نوشت: با توجه به طرح شایعات مجدد از سوی برخی سایت های زنجیره ای مبنی بر عدم حضور دکتر مرتضوی در صندوق تامین اجتماعی که با اهداف خاصی مطرح شده است، خبرنگار شبکه ایران کسب اطلاع کرد وی با اقتدار در محل کار و پشت میز خود، مشغول رسیدگی به مسایل مربوط به این سازمان است.



گفتنی است یکی از نماینگان مجلس، امروز در اظهاراتی گفته است مرتضوی جسته گریخته به سازمان می‌رود و ظاهرا پشت میزشان نمی نشینند!



شایان ذکر است چندی پیش نیز در جریان استیضاح وزیر کار؛ مرتضوی در گفت و گو با ایرنا، دیدار و سخنان برخی از نمایندگان مجلس در طرح ادعاهای گوناگون را قویا تکذیب کرده و بود و تصریح داشت: بنده تلاش کردم دروغگویی ها خاتمه یابد ولی ظاهرا با وجود این تلاش ها، این هدف محقق نشد.



تکذیبیه مرتضوی در پی آن صورت گرفت که برخی از طراحان اصلی طرح استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی، در صحن علنی ادعاهای مختلفی از جمله دیدار مرتضوی با آنان را مطرح و تماس تلفنی و نقل قول هایی را به وی نسبت داده بودند.



همچنین پیش از این نیز، فدایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در گفت‌وگو با زندگی، به نقل از وزیر کار در مورد قول شرف! توضیح داده بود که وزیر شخصا در جریان موضوع بوده و این مساله صحت ندارد و مرتضوی قولی نداده است و در جریان استیضاح نیز نگفته که اگر نمایندگان استیضاح را منتفی کنند، استعفا می دهد.



با توجه به تذکر مشاوران دکتر مرتضوی، بار دیگر خاطر نشان می شود، هر گونه اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های ایشان در صندوق تامین اجتماعی، از سوی پایگاه‌های خبری رسمیت نداشته و تنها مرجع رسمی در این زمینه پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی است.


 


View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر