۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۱

سایت رفاهی دچار مشکل شده است


عده‌ای از شهروندان اعلام کردند، همزمان با 12 اردیبهشت آخرین روز مهلت سازمان هدفمندی سایت رفاهی دچار مشکل شده است.



به گزارش فارس، بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها که پیش از این از طریق شبکه یک سیما اعلام کرده بود، برای همه افرادی که پیامک تمکن مالی ارسال شده است، اگر مایل به دریافت یارانه مرحله دوم هستند، باید به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند و عدم انصراف خود از دریافت یارانه اعلام کنند.



براساس این گزارش رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفته بود، مهلت مراجعه به سایت رفاهی تا 12 اردیبهشت است و اگر کسی که پیامک دریافت کرده، اما خواستار دریافت یارانه مرحله دوم نیز است، باید به سایت مراجعه کند و اگر مراجعه نکند، به منزله انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم است.



تعدادی از هموطنان در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کردند، سایت رفاهی دوشنبه 11 اردیبهشت دچار مشکل شد و نمی‌توانند وارد سایت شوند، از طرفی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز فقط به تلویزیون پاسخگو هستند و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب را تحویل نمی‌گیرند، در نتیجه تلاش خبرنگاران مکتوب برای دریافت پاسخ مسئولان سازمان هدفمندی بی نتیجه مانده است.



همچنین برخی از مردم هنوز توجیه نیستند که کسانی که پیامک دریافت نکرده‌اند اگر نمی خواهند به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند، هیچ لزومی به مراجعه به سایت ندارند و این امر باعث مراجعه افراد زیادی غیر از دریافت کنندگان پیامک به سایت و شلوغی سایت می‌شود.



برخی از نمایندگان مجلس مانند آقای نورا و منادی اعلام کردند، براساس گزارش دبیر ستاد هدفمندی در مجلس، سازمان هدفمندی یارانه برای یک میلیون و 660 هزار خانوار پیامک تمکن مالی ارسال کرده است.



بخشی از مردم در تهران برای اعلام عدم انصراف خود علاوه بر سایت به طور حضوری به دبیرستان البرز مراجعه می‌کنند و در مراکز استان‌ها نیز به استانداری و در شهرستان‌ها به فرمانداری‌ها و در بخشها به بخشداری مراجعه می‌کنند.


 


View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر