۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۱

روایت احمدی‌نژاد از اتحادشیاطین جن و انس!


رئیس جمهور با بیان اینکه دولت قول داده تمامی پروژه ها تا پایان همین دولت به بهره برداری برسد، افزود: برای اجرای طرح ها از خارج قرض نکردیم و آینده کشور را نفروختیم.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح مسکن مهر گلستان افزود: تمامی امکانات برای اجرای پروژه های مهم و ماندگار دولت مهیاست.



وی اظهار داشت: دولت قول داده تمامی پروژه ها تا پایان همین دولت به بهره برداری رسد و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.



وی عنوان کرد: هر چند همه شیاطین اعم از جن و انس دست به دست هم داده اند تا این طرح عملی نشود ولی با توکل به خداوند این طرح ها عملی خواهند شد.



وی به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ملت باید با کرامت زندگی کند، هر چند مسکن مهر می تواند عالی تر شود.



احمدی نژاد گفت: تا پایان سال 36 هزار واحد مسکن مهر در گلستان به بهره برداری می رسد و این گام ارزشمندی است.


ایجاد دالان جدید حمل و نقل

وی به پروژه راه آهن گرگان – اینچه برون اشاره و اضافه کرد: راه آهن خیلی مهم است و رقم درستی در این حوزه سرمایه گذاری شده است.



رئیس جمهور کشورمان یادآور شد: راه گرگان - اینچه برون به شبکه روسیه و بعدها به اروپا وصل می شود که دالان حمل و نقل جدیدی است.



احمدی نژاد افزود: همچنین یک خط آهن از گرگان به مشهد در حال ساخت است که پروژه بزرگی است و منطقه را متحول می کند



وی عنوان کرد: یک پروژه راه آهن نیز از شرق استان به بندرعباس و چاه بهار در حال اجراست که دالان حمل و نقل شرق کشور به دریای خزر را پیوند می دهد.


گرفتاریهای امروز از خودخواهی است

رئیس جمهوری همچنین در مراسم افتتاح طرح های ملی در استان گلستان گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ پرچمدار صلح و دوستی و دفاع از حقوق ملتهای مظلوم بوده است.


احمدی نژاد تأکید کرد: هرگز ملت ایران ارزشهای قومی را بر ارزشهای اسلامی ترجیح نداده و از اول دنبال ارزشهای الهی بوده است.

 

وی اظهار داشت: عشق به ایران، الهی و آگاهانه است و راه آینده را ترسیم می کند و وقتی ذکر بزرگی های ملت ایران را می کنیم، شکر نعمت است و خدا را شکر می کنیم که چنین ملتی را خلق کرد و ما را از این ملت قرار داد.



احمدی نژاد گفت: دولت ایران در طول تاریخ پرچمدار دفاع از حقوق ملتهای مظلوم بود در حالیکه در تاریخ قتل و کشتار بسیار بود،‌ ولی ملت ایران هر زمان به قدرت و حکومت رسید طرفدار صلح و دوستی بوده است و هر کسی علیه ملت ایران کار غلط و اشتباهی کرد ملت آن را کنار گذاشت.



رئیس جمهوری یادآور شد: ملت ایران پرچمدارعلم، انسانیت و فرهنگ بوده و در دوره ای که  بشریت بیش از هر مقطع تاریخی نیاز به اخلاق دارد، ملت ایران طرفدار صلح و دوستی است.



وی گفت: اکنون سلطه گران جهان، طوری قوانین را می نویسند که همه اختیارات جهان دست چهار یا پنج دولت است و بقیه باید تبعیت کنند و نتیجه این اقدام فقر و بیچارگی است.



احمدی نزاد یادآورشد: در جهان سه میلیارد فقیر وجود دارد و یک میلیارد و 200 میلیون نفر کسانی هستند که روزی یک وعده غذا گیرشان نمی آید.



وی افزود: تمام گرفتاریهای جهان ناشی از آن است که آدمهای بی فرهنگ، خودخواه و زیاده طلب حاکم هستند و این بحثها باید عوض شود.


راه حل های تغییر نگرش های موجود در جهان

رئیس جمهوری عنوان کرد: دو راه برای تغییر نگرش کنونی در جهان وجود دارد، اول اینکه ملتی قیام کند و الگو بسازد و ثابت کند خارج از دایره این فسادها می توان پیشرفت داشت و خوب زندگی کرد.

 

احمدی نژاد افزود: راه دوم پیام رسانی است و ما امروز ماموریت داریم راه درست را معرفی و هر جا که اقتضا می کند در برابر زیاده خواهی ها مقاومت کنیم.



وی یادآورشد: اگر ذره ای شبکه سلطه جهانی سست شود، قدرتها به جان هم می افتند و به محض اینکه مشکلی در چپاول ایجاد شود، خواهید دید چه خواهد شد.



وی گفت: باید ایران را بسازیم زیرا رمز ماندگاری در پیشرفت است و باید همدل باشیم.


 


View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر