۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۱

مخابرات:پاداش 100میلیونی مدیرعامل که بالا نیست!رئیس جمهور عکس العمل خوبی داشت

 



پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که این روزها به یکی از بحثهای رسانه ای تبدیل شده است در مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران با حضور سهامداران این شرکت از سوی رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات مطرح و درباره آن توضیحاتی ارائه شد.



به گزارش مهر، سیدمصطفی سیدهاشمی امروز دوشنبه در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام این شرکت در مورد ارائه پاداش 100 میلیون تومانی به یکی از مدیران این شرکت، اظهار داشت: هیچگونه تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است و حتی رئیس جمهور نیز برخلاف اخبار منتشر شده، در این زمینه عکس العمل خوبی داشته است.



وی با بیان اینکه تخصیص پاداش به مدیران مخابرات براساس قانون تجارت و با توجه به خصوصی شدن این شرکت صورت گرفته است، تصریح کرد: براساس این قانون هیات مدیره می تواند با 5 درصد سود سالانه شرکت به عنوان حق پاداش به مدیران شرکت موافقت کند که براساس گردش مالی 8 هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران، تخصیص 100 میلیون تومان پاداش رقم قابل توجهی نیست.

 

سیدهاشمی در میان سهامداران شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این شرکت خصوصی است و باید براساس قانون تجارت اداره شود، ادامه داد: اختصاص این رقم به مهندس فیضی با توجه به اقدامات موثر در مدیریت شرکت مخابرات ایران تنها پاسخگویی به زحمات ایشان است.

 

براساس پیشنهادات هیات مدیره و موافقت صاحبان سهام و نماینده بورس، سود سالانه هر سهم مخابرات 420 ریال تعیین شد. همچنین برای هیات مدیره نیز 350 میلیون تومان پاداش درنظر گرفته شد.

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر