۲۵ آبان، ۱۳۸۸

شبح مرگ در بند 7 زندان زنان گوهردشت

از سال 1384 تاکنون قتل های زنجیره ای زنان در بند 7 زندان گوهر دشت کرج آغاز شده و تاکنون نام 9 تن از این قربانیان به بیرون درز کرده است.
به گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران "، زنان قربانی بین 22 تا 30 سال سن دارند. اسامی این 9 تن عبارت است از: مهناز اکبر تهرانی، هدیه مویدی، شیرین ذوقی، کاترین صفا کرمانشاهی، مینا ملکی، فرشته رجب زاده، آرزو عبدی، هانیه هادیان و زنی به نام فرشته.
طبق این گزارش، آمران و عاملان این قتل ها، علت مرگ قربانیان را در جواز دفن شان خودکشی و یا نرسیدن مواد مخدر ذکر کرده اند. تعداد زنان قربانی بیش از رقم اعلام شده است و شهودی وجود دارند که در صورت تأمین امنیت جانی، حاضرند نام عده ای از دست اندر کاران این جنایات را اعلام کنند.
به گفته شاهدان، زنانی که به اتهام مصرف مواد مخدر و بد حجابی دستگیر می شوند، در این زندان به سلول انفرادی فرستاده شده و پس از اقرار به گناهان دیکته شده، محاکمه و محکوم می شوند ودر زندان به صورت "بردگان جنسی" با آنها برخورد می شود. این زنان به طور مکرر مورد تجاوز زندانبانان قرار می گیرند.
در گزارش نام برخی از آمران و عاملان قتل اعلام شده است. از جمله: رئیس بند 7 زندان زنان، پاسدار سیمین جلیلوند؛ رئیس سابق این بند، مریم خادم شریفی معروف به مریم محمدی؛ علی حاج کاظم، رئیس زندان؛ علی محمدی، معاون رئیس زندان؛ رضا ترابی، زئیس بازپرسی زندان؛ خادم، رئیس بند یک زندان که به قزل حصار منتقل شده است؛ کرمانی و فرجی، رئیس و معاون حفاظت و اطلاعات.

0 comments:

ارسال یک نظر