۰۴ آذر، ۱۳۸۸

حسین رضازاده سفیرIWF شد


تاماش آیان، رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، حسین رضازاده قهرمان اسبق جهان و مدیرفنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری کشورمان رابه عنوان سفیر این فدراسیون( iwf )انتخاب و معرفی کرد.
حسین رضازاده قهرمان جهان و دارنده 2مدال طلای المپیک با تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در کره‌جنوبی محل برگزاری رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار تاماش آیان با تقدیر از سال‌ها زحمات وی در رشته وزنه‌برداری و هم‌چنین فعالیت‌هایی که در راه آماده‌سازی ملی‌پوشان همه رده‌های سنی ایران بعمل آورده، حسین رضازاده قهرمان اسبق جهان و مدیرفنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری کشورمان رابه عنوان سفیر iwf انتخاب و معرفی کرد.
تاماش آیان پس از انتخاب وی به عنوان سفیر iwf خطاب به رضازاده گفت: پس از گذشت یک‌سال خداحافظی شما ازعرصه قهرمانی، هنوز خاطرات آن دوران و افتخارآفرینی‌هایتان در ذهن من و تمامی علاقه‌مندان به این رشته حک شده است.
وی افزود: بسیارخوشحالم که وزنه‌برداری، سفیر پرافتخاری هم‌چون شما دارد. باید در کنار یکدیگر به رشد وتوسعه وزنه‌برداری درسطح جهان کمک کنیم تا بار دیگر شاهد حضور قهرمانان صاحب نامی در این رشته باشیم.


0 comments:

ارسال یک نظر