سهم تبلیغات در مطبوعات 30 برابر رسانه های آن لاین است (خبر ویژه)
یکی از مباحث اجلاس سالانه سردبیران روزنامه ای جهان در حیدر آباد هند (30 نوامبر تا 3 دسامبر 2009) بررسی نقش رسانه های آن لاین و سهم آنان در کسب در آمد و سود رسانه ای است.
با این که اینترنت موجب جذب بسیاری از آگهی ها و تبلیغات شده ، اما سهم عمده ، همچنان عاید رسانه های نوشتاری چاپی می شود. این نتیجه تحقیقی است که در اولین روز اجلاس سردبیران منتشر شد.
در حالی که سالانه مبلغ 182 میلیارد دلار از بابت درج تبلیغات و آگهی عاید روزنامه و مجلات می شود، سهم رسانه های آن لاین از درج آگهی تنها 6 میلیارد دلار است. پیش بینی های اقتصادی حاکی از آن اند که تا 2013 این میزان به 8و6 میلیارد افزایش می یابد.
0 comments:
ارسال یک نظر