۱۳ فروردین، ۱۳۹۱

برنامه شهرداری تهران برای چهارراه ولیعصر

شهردار منطقه ۶ با اعلام اتصال چهار سوی چهارراه ولیعصر(عج) به‌ وسیله احداث زیرگذر تا تیرماه سال جاری، گفت: تردد سواره و پیاده با احداث این زیرگذر از یکدیگر جدا خواهد شد و عابران در زیر زمین تردد خواهند کرد.


سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش از این قرار بود پل‌های عابر در چهارسوی چهارراه ولیعصر(عج) نصب شود، اظهار کرد: این در حالیست که با احداث زیرگذر، نیازی به پل عابر نیست و از سیما و منظر شهری این محوطه نیز صیانت می‌شود.


وی با بیان اینکه زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) به دو خط سه و چهار مترو متصل می‌شود، افزود: علاوه بر این، این زیرگذر در سه ایستگاه بی‌آرتی واقع در حریم چهارراه، دارای ورودی و خروجی خواهد بود و به این ترتیب، زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) دارای یازده ورودی و خروجی خواهد بود.


شهردار منطقه ۶ خاطرنشان کرد: این زیرگذر به نحوی اجرا می‌شود که هیچ حجم بیرونی حتی در مبادی ورودی و خروجی نداشته باشد و پوشش حجیمی در ورودی‌ها نصب نخواهد شد.


سلیمانی از نصب ۱۴ دستگاه پله برقی در مجموع مبادی ورودی و خروجی این زیرگذر خبر داد و ابراز امیدواری کرد که طی چهار ماه آینده، عملیات اجرایی تکمیل و این پروژه، تا پایان تیرماه به بهره‌برداری برسد.


وی خاطرنشان کرد: فضای این زیرگذر یک فضای زنده شهری خواهد بود و صرفا یک تونل ارتباطی نخواهد بود تا به این ترتیب از آسیب‌های اجتماعی در آن جلوگیری شود.




View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر