۳۰ بهمن، ۱۳۹۰

تسلیت احمد منتظری به عبدالله نوری






آن عزیز راحل از امتحاناتی سخت سربلند بیرون آمد






جرس: حجةالاسلام والمسلمین احمد منتظری در پیام تسلیتی خطاب به حجةالاسلام والمسلمین عبدالله نوری به مناسبت درگذشت پدرش اظهار داشت:" آن عزیز راحل از امتحاناتی سخت سربلند بیرون آمد. خوشا به حال آنانی که چنین پر افتخار و سعادتمندند."


به گزارش تارنمای دفتر آیت الله منتظری متن این پیام بشرح زیر است:


 


 


بسم الله الرّحمن الرّحیم


إنا لله و إنا إلیه راجعون


برادر بزرگوار جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالله نوری دامت افاضاته


پس از سلام و تحیّت؛ اطلاع یافتم که مرحوم مغفور آقای حاج محمّدعلی نوری والد ارجمند جنابعالی دعوت حقّ را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.


او در جوار رحمت الهی آرام گرفت، ولی شما و دیگر بستگان و دوستان را عزادار نمود.


او مقام صابران را با پایداری های خود کسب نمود و اجر بی حساب پروردگار در انتظار اوست. " إِنَّمَا يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُمْ بِغَيْرِ حِسَابٍ ".


در غم شهادت فرزندش شهید مهدی نوری، در غم رحلت فرزند خدومش مرحوم دکتر علیرضا نوری، در غم از دست دادن همسر و یار مهربانش و بیش از همه در غم هجران جنابعالی در دورانی که به جرم دینداری و استقلال فکری و پافشاری بر اصلاحات محاکمه و زندانی شدید، آن عزیز راحل از امتحاناتی سخت سربلند بیرون آمد. خوشا به حال آنانی که چنین پر افتخار و سعادتمندند.


اینجانب فقدان آن مرحوم مغفور را به جنابعالی و دیگر بستگان، مخصوصا ً جناب حجةالاسلام آقای حاج سیّد علی میر موسوی و جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ عباس فهمیده و همۀ دوستان و علاقه مندان ایشان، تسلیت عرض می کنم و سلامتی و توفیق شما را در راه خدمت به اسلام و مسلمین از خداوند منّان خواهانم.


والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته.


بیت آیت الله العظمی منتظری


احمد منتظری




30/11/1390

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر