۲۶ آذر، ۱۳۸۹

تجمع اعتراضی در عسلویه در پی مرگ یک مادر و دختر

شهرزادنیوز:در پی مرگ ناشی از عدم رسیدگی پزشکی یک زن و دختر هفت‌ساله‌اش در بیمارستان، جمعی از مردم عسلویه در اعتراض به نبود امکانات درمانی در این شهر در مقابل فرمانداری عسلویه اجتماع کردند.
زن متوفا و دختر هفت ساله‌اش از جمله مصدومان یک حادثه‌ی رانندگی بودند که به درمانگاه عسلویه انتقال داده شدند. اما این درمانگاه که فاقد امکانات لازم برای رسیدگی به مصدومان است نتوانست به آنان کمک کند. حمل و نقل دختر هفت ساله با تاخیر و توسط اتومبیل شخصی به شهرستان مجاور که در هفتاد کیلومتری عسلویه قرار دارد سبب شد وی پس از دو ساعت جان دهد.
به نوشته‌ی سایت عسلویه نیوز، در پی مرگ مادر و دختر مصدوم، جمعی از اهالی عسلویه در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند، مقابل فرمانداری این شهر تجمع کرده و خواستار راه‌اندازی بیمارستان این شهر شدند.
در عسلویه جمعیتی بالغ بر 80 هزار تن ساکن اند که حدود 30 هزار تن آنان افراد بومی و 50 هزار تن کارگران شاغل در این شهرند. این شهر فاقد بیمارستان و آمبولانس است. بیمارستان تامین اجتماعی که از سال‌ها پیش ساخت آن شروع شده، از 5 سال پیش به دلیل نبود اعتبار نیمه‌کاره به حال خود رها شده است.

View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر