۰۸ آذر، ۱۳۸۹

استانداری تهران: امسال در روز دانشجو، “مشکل” نخواهیم داشت

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران از برگزاری جلسه مشترک استانداری با روسای دانشگاه‌های تهران خبر داد و تاکید کرد: ۱۶ آذر امسال مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.


به گزارش ایسنا، صفرعلی براتلو در پاسخ به این سوال که آیا استانداری تهران درخصوص روز ۱۶ آذر با روسای دانشگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کرده است یا خیر؟ با بیان این‌که ما مرتب با روسای دانشگاه‌ها جلسه داریم، ادعا کرد: در جلسه‌ای که امروز با روسای دانشگاه‌های تهران داشتیم و تقریبا همه روسای دانشگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند، پیرامون مسائل فرهنگی، سفر سوم دولت، همایش نخبگان و بحث هدفمند کردن یارانه‌ها مسائلی مطرح شد.


وی با بیان این‌که ما از نقطه‌نظرات روسای دانشگاه‌ها در جهت پیشبرد هرچه بهتر مدیریت اجرایی استان استفاده می‌کنیم، افزود: الحمدالله روسای دانشگاه‌ها از نخبگان کشور ما هستند و به ما کمک فکری می‌دهند و برای ما اتاق فکری قلمداد می‌شوند.


سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران با تاکید بر این‌که ۱۶ آذر امسال مشکل خاصی وجود نخواهد داشت، گفت: دانشجویان آگاه و بصیر هستند و می‌توانند به کنترل مسائل بپردازند.


براتلو تاکید کرد: اگرچه در سال‌های قبل لازم بود که درخصوص روز ۱۶ آذر جلسه تشکیل دهیم اما امسال نیز همچون سال گذشته لازم نبود در این‌باره جلسه‌ خاصی برگزار شود!




View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر