۰۸ آذر، ۱۳۸۹

تصمیم دولت برای ایجاد محدودیت‌های جدید در تهران: فردا خودروهای پلاک فرد، حق تردد ندارند

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از تصمیم دولت برای ایجاد محدودیت‌های جدید در تردد خودروها در تهران خبر داد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را نیز در تهران تعطیل اعلام کرد. وی از گسترش ضوابط محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد، و نیز گسترش محدوده طرح زوج و فرد به کل شهر تهران خبر داد.


محمد جواد محمدی زاده گفت: به دلیل افزایش آلایندگی هوا چهارشنبه و پنج‌شنبه ادارات دولتی و مدارس در تهران، شهر ری و شمیرانات تعطیل است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: کمیته اضطرار با تشکیل جلسه تصمیم گرفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه کلیه ادارات دولتی، مدارس شهر تهران، شهر ری و شمیرانات را تعطیل کند.


محمد جواد محمدی‌زاده افزود: شبکه‌های بانکی در این دو روز تعطیل به صورت کشیک دایر خواهند بود و به شهروندان تهرانی خدمت رسانی خواهند کرد.


رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست همچنین تصریح کرد: از فردا طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها تا اطلاع ثانوی در کل شهر تهران به اجرا در می‌آید.


وی در ادامه اظهار داشت: همچنین با خودروهای آلاینده برخورد شدیدی صورت می‌گیرد و تمام مصوبات کمیته اضطرار در دولت نیز به تصویب رسید.




View Original Article


0 comments:

ارسال یک نظر