۱۲ آذر، ۱۳۸۸

گریه بسیار نصرالله با دیدن یک سریال

به گزارش فارس، سيد حسن نصرالله، محبوترين چهره مردم خاورميانه چندي پيش در ديدار با يكي از مسئولين صدا و سيما صحبت هاي مهم و جالبي در خصوص قدرت فرهنگي - سياسي جمهوري اسلامي ايران كرده است.

خبرنامه دانشجويان ايران با كسب اطلاع از برگزاري اين جلسه به جزيياتي از آن دست پيدا كرد كه طي آن دبير كل حزب الله لبنان با برشمردن قدرت روزافزون ايران در عرصه بين المللي و به خصوص منطقه خاور ميانه و جهان اسلام از دو جبهه فرهنگي و سياسي به عنوان سر آمد اين قدرت ايران ياد مي كند.

وي در ادامه از اثرگذاري شديد توليدات فرهنگي ايران در مردم منطقه صحبت مي كند و با يادآوري چند اثر هنرمندان ايراني مانند سريال "حضرت مريم " و يا "اصحاب كهف " تاكيد مي كند كه اين آثار به شدت مورد توجه مردم جهان اسلام و حتي فراتر از آن قرار گرفته است.
سيد حسن نصرالله اما با نام بردن از سريال "يوسف پيامبر " كه چندي پيش از صدا و سيماي ايران پخش شد، اين اثر را بهترين كار فرهنگي جمهوري اسلامي در اين عرصه مي داند و تاكيد مي كند اين فيلم با اثر گذاري شديد روي مردم منطقه به خصوص به خاطر موضوع آن كه به تاريخ يهود اشاره دارد توانست مخاطبان زيادي را جذب كند.

دبير كل حزب الله لبنان اعلام كرده بود، با وجود اين كه سريال يوسف پيامبر تهيه و توليد ايران و تفكر شيعي است، طيف كثيري از ماروني ها و مسيحي ها و نيز ساير طوايف اهل تسنن لبنان را به خود جذب كرده است.

بر اين اساس نصرالله با ذكر يك نكته جالب ميزان علاقه خود به اين فيلم را نشان مي دهد.
وي با اشاره به اينكه "من در هنگام ديدن اين فيلم بسيار گريه كردم " مي گويد براي جشن تولد نوه هايم سي دي اين فيلم را به آنها هديه دادم و آنها در يك شب تا صبح اين فيلم را مشاهده كردند و بسيار زياد به داستان آن علاقه مند شدند.

0 comments:

ارسال یک نظر