۱۰ آذر، ۱۳۸۸

دیدار اعضای انجمن اسلامی پلی‌تکنیک با کروبی


صبح روز شنبه هم‌زمان با عید قربان، مهدی کروبی در منزلش پذیرای جمع بزرگی از دانشجویان بود.
دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تهران به دیدار کروبی رفتند تا ضمن تبریک گفتن عید قربان، از دغدغه‌های خود بگویند و شنونده سخنان وی باشند.

در این دیدار تعدادی از دانشجویان عضو انجمن اسلامی پلی‌تکنیک نیز حضور داشتند که یکی از این دانشجویان به نمایندگی از سایر هم‌کلاسی‌های خود با کروبی سخن گفت.

این دانشجو ابتدا از مهدی کروبی به خاطر مقاومت و ایستادگی و حمایت‌های بی‌دریغ از دانشجویان، زنان و کارگران و به ویژه آسیب‌دیدگان حوادث پس از انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
سپس با یاد عباس حکیم‌زاده دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت و عضو سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از دغدغه‌های دانشجویان در شرایط فعلی گفت. وی با اشاره به برخوردهای وحشیانه با دانشجویان به ویژه پس از انتخابات و مظلومیت دانشجویان گفت: برخوردهای اخیر با دانشجویان، حمله به خوابگاه‌های دانشجویی و بازداشت‌های پرشمار می‌رود تا نمایی عادی پیدا کند، متأسفانه فجایع ماه‌های اخیر سبب شده که مظلومیت‌های دانشجویان بخصوص حمله به کوی دانشگاه تهران فراموش شود.

مهدی کروبی نیز با اشاره به حرمت و جایگاه والای دانشجو در سایر کشورها با ابراز تأسف و ناراحتی از اوضاع پیش آمده خصوصا برای دانشجویان ابراز امیدواری کرد که شرایط فعلی تغییر کند، عباس حکیم‌زاده به زودی آزاد شود و وی در جمع همین دانشجویان به دیدارش برود.

وی هم‌چنین از مسئولین خواست که به این نکته توجه کنند که خشونت نتیجه معکوس می‌دهد و از دانشجویان خواست که در این زمینه هوشیارانه عمل کنند. وی در پایان تاکید کرد که همواره در کنار دانشجویان خواهد بود و برای آزادی عزیزان در بند تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.


0 comments:

ارسال یک نظر