۱۲ آذر، ۱۳۸۸

حضور ملک عبدالله در جبهه نبرد با شیعیان یمن

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ پس از دریافت گزارش‏هایی مبنی بر نافرمانی سربازان عربستانی برای جنگ در یمن، پادشاه عربستان شخصا به صورت اعلام نشده در جبهه جنوب در منطقه "جازان" حاضر شد.
پادشاه عربستان پس از این حضور از آمادگی کشورش برای مقابله با کسانی که آنها را شورشی و فاسد (!) خوانده بود، خبر داد. وی در سخنانی در مقابل نظامیان کشورش پس از پایان دیدارش از جبهه یمن گفت: «ما به امید خدا توانایی حمایت از ملت و کشورمان را در مقابل هر فاسد و تروریستی را خواهیم داشت»!
خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد که عبدالله به سربازان عربی هدایایی داد كه هدف از آن بالا بردن روحیه نظامیان سعودی در جنگ با شیعیان زیدی ارزیابی شده است! وی همچنین در این بازدید دستور داد "ده هزار خانه" برای كسانی كه در خلال نبرد با الحوثی های یمن آواره شده اند احداث شود.
«انور ماجد عشقی» رئیس مركز مطالعات راهبردی خاورمیانه در جده هم به شبكه تلویزیونی الجزیره گفت: «هدف بازدید پادشاه عربستان از منطقه جازان را بالا بردن روحیه سربازان این كشور است. از مهم ترین اصول جنگ روحیه است و بازدید پادشاه عربستان در درجه اول حامل پیامی برای سربازان این كشور به منظور بالا بردن روحیه آنها است».


گفتنی است عربستان در سرکوب حوثی‏ها از سلاح‏های ممنوعه و منحصر به فرد استفاده کرده و غیرنظامیان بسیاری از مردم یمن را به خاک و خون کشیده است


0 comments:

ارسال یک نظر