۱۵ آذر، ۱۳۸۸

احمدی‌نژاد و دانشجو در مراسم 16آذر شرکت نمی‌کنند

احمدی‌نژاد آخرین‌بار ‌16آذر سال 85 به دانشگاه امیرکبیر و بعد از آن در سال 86 یک ماه زودتر از 16‌آذر به دانشگاه علم وصنعت رفت.
 به گزارش ایلنا:
روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه برنامه وزارت علوم برای روز دانشجو حضور در امامزاده عبدالله شهرری و ادای احترام به شهدای این روز است گفت: برنامه‌ای برای سخنرانی آقای احمدی‌نژاد و وزیر علوم در دانشگاه‌ها اعلام نشده است.
مهندس کریمیان مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم با اشاره به برنامه‌های وزارت علوم برای گرامیداشت روز دانشجو،گفت: در دانشگاه‌های کشور برنامه‌های این روز پیگیری می‌شود و قرار است، برنامه‌های متنوعی در این باره در دانشگاه‌ها اجرا شود.
او پاسخی مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور یا وزیر علوم با حضور در دانشگاه‌ها به مناسبت روز دانشجو (16آذر) سخنرانی می‌کنند؟ گفت: برنامه برای حضور و سخنرانی آقای احمدی‌نژاد و وزیر علوم در دانشگاه اعلام نشده است و برنامه‌ای هم در این مورد نداریم.
وی افزود: برنامه‌ی وزارت علوم در این روز مربوط می‌شود به حضور معاون فرهنگی اجتماعی این وزارت‌خانه در امامزاده عبدالله شهرری که به همراه جمعی از کارمندان برای ادای احترام به شهدای این روز به این امامزاده می‌روند.
محمود احمدی‌نژاد بعد از 16آذر سال 85 و سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر در سال 86 نیز یک ماه زودتر از روز 16 آذر به دانشگاه علم وصنعت رفت.
محمود احمدی‌نژاد آخرین‌بار در20 خرداد سال جاری در جمع حامیان خود در دانشگاه شریف حاضر شد.

0 comments:

ارسال یک نظر