۰۶ آذر، ۱۳۸۸

از این پس "Gmail" را آفلاین بخوانید


با این قابلیت کاربر می‌تواند به مدیریت ایمیل‌های خود بدون اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشد.
به گزارش شبکه ایران و به نقل از پایگاه اینترنتی "تک‌اسپوت" شرکت گوگل اعلام کرد که قابلیت مرور آفلاین را در صندوق پست الکترونیکی "جیمیل" (Gmail) فعال کرده است.
طبق اعلام این شرکت این قابلیت به خاطر تقاضای زیاد کاربران به جیمیل اضافه شده و کاربران از امروز می‌توانند از جیمیل آفلاین لذت ببرند.

با این قابلیت شما می‌توانید به راحتی به مدیریت و یا خواندن ایمیل‌های خود بپردازید بدون آنکه نیازی به اتصال به اینترنت داشته باشید.
با اضافه‌شدن این گزینه، صندوق پست الکترونیکی جیمیل شرکت گوگل هر چه بیشتر به قابلیت یک برنامه رومیزی و در دسترس نزدیک شده و زنگ هشدار را برای برنامه پست الکترونیکی مایکروسافت یعنی "اوت‌لوک" به صدادر می‌آورد.

برای استفاده از این قابلیت شما دو گزینه پیش‌رو دارید:
یا باید سیستم عامل گوگل کروم داشته باشید و یا در غیر این صورت از سایت ابزار گوگل به نام gears.google.comپلاگین مخصوص را برای مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر دانلود و نصب نمایید.
بعد از این کار گزینه "Offline Gmail" را در تنظیمات زبانه (Tab) آزمایشگاه (Lab) فعال کرده و پس از آن هنگامی که شما دوباره وارد جیمیل شوید گزینه آفلاین را در گوشه سمت راست صفحه جیمیل خود مشاهده خواهید کرد.
شایان ذکر است شما می‌توانید در زبانه (Tab) آزمایشگاه گوگل همیشه به پروژه‌های آینده گوگل دسترسی پیدا کنید.


0 comments:

ارسال یک نظر