۱۱ آبان، ۱۳۸۸

وزارت اطلاعات : توطئه ترور يكي از مسئولان نظام به وسيله ماموران نظام خنثي شد با هدايت سازمان جاسوسي آمريكا در ادامه "اغتشاشات" طراحی شده بود!!

توطئه ترور يكي از مسئولان نظام به وسيله ماموران نظام خنثي شد.
به گزارش ايلنا،روابط عمومي وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌‌اي اعلام كرد:به دنبال پيگيري اطلاعاتي و تلاش‌هاي مستمر سربازان گمنام امام زمان  ، توطئه طراحي‌شده بيگانگان براي ترور يكي از مسئولان نظام خنثي شد.
بر اساس اسناد و مدارك كشف‌شده، تروريست‌هاي  قصد داشتند با طراحي و هدايت سازمان جاسوسي آمريكا در ادامه "اغتشاشات" و فتنه‌اي كه پس از انتخابات رياست‌جمهوري در كشور به وجود آمد، با هدف القاي فضاي ناامني و ايجاد درگيري‌ ميان جنا‌ح‌هاي مختلف سياسي، يك چهره سياسي نظام را ترور كنند.
بنا بر اطلاعات به دست آمده، تروريست‌ها درصدد بودند اولين بار در روز راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي به وزيران پيشنهادي دولت دهم و چند روز پيش در آستانه سالروز حماسه 13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، يكي از خدمتگزاران دولت را مورد سوء قصد قرار دهند.
سربازان گمنام امام زمان  طي يك عمليات گسترده و ضربتي موفق شدند ضمن شناسايي و دستگيري تعداد پنج نفر تروريست، مقاديري سلاح جنگي و مهمات مربوطه به همراه صدا خفه‌كن و تجهيزات ارتباطي و فني را كشف و ضبط نمايند.
وزارت اطلاعات به ملت شهيدپرور ايران اطمينان مي‌دهد فرزندان گمنام شما همواره با اقتدار و هوشياري كامل از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاسداري مي‌كنند و ضمن حفاظت از امنيت مردم و نظام، مزدوران و فتنه‌گران را به دست عدالت مي‌سپارند.


0 comments:

ارسال یک نظر