۱۰ آبان، ۱۳۸۸

تشنج در سخنرانی صفاردر خواجه‌نصیر

خبرگزاری فارس در گزارشی به روایت حواشی حضور محمد‌حسین صفار‌هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست دانشجویی امروز سالگرد 13 آبان در آمفی‌تئاتر دانشكده برق دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی پرداخت.
طبق این گزارش قبل از حضور صفار هرندی در آمفی تئاتر دانشگاه عده‌ای از حامیان میرحسین موسوی كه در انتهای آمفی‌ تئاتر تجمع كرده بودند با در دست داشتن پلاكارد‌ و نماد‌های سبز رنگ  شعار مرگ بر دیكتاتور سر دادند.
* پس از ورود صفار هرندی به آمفی‌تئاتر دانشگاه و هنگامی كه سخنران نشست از وی دعوت كرد تا در محل سخنرانی حضور پیدا كند حامیان موسوی با هو كشیدن‌های مداوم و شعارهای " ننگ ما ننگ ما وزیر ارشاد ما " سعی داشتند جو سالن را ناآرام كنند. صفار هرندی در پاسخ به آنان گفت: حق با شماست، وزیر ارشاد شما اكنون در خارج از كشور است و تعداد همسرانی كه اختیار كرده مایه شرم وی شده و این وزیر ارشاد دولت اصلاحات از ترس همسران خود به خارج از كشور پناه برده است.
برخی دانشجویان حاضر در سالن در این هنگام با دست زدن سخنان صفار هرندی را تایید كردند.
* هنگامی كه صفار هرندی قصد داشت سخنان خود را آغاز كند حامیان موسوی با شعار " یاحسین میرحسین " سعی داشتند اجازه ندهند تا صفار هرندی سخنرانی خود را آغاز كند. و صفار هرندی در مقابل این اقدام آنان اظهار داشت: انشاء‌الله خداوند به میرحسین موسوی كمك كند تا وی از این مخمصه خارج شود. وی افزود: این یا حسینی كه شما سر می‌دهید همانی است كه عده‌ای در كربلا سر می‌دادند تا صدای حسین‌بن‌علی (ع) به گوش كسی نرسد.
* حامیان میرحسین موسوی سپس شعار " بسیجی واقعی همت بود و باكری را " سر دادند كه صفار هرندی در پاسخ آنها گفت: همین طور است شهدای واقعی همت، باكری و سردار شوشتری بوده‌اند.
* صفار هرندی در واكنش به شعار " نصر‌من‌الله و فتح‌ قریب مرگ بر این دولت مردم فریب " حامیان موسوی خاطرنشان كرد: مشخص است كه چه كسانی در زمان حكومت خود مردم فریبی می‌كردند.
* صفارهرندی در پاسخ به شعار این گروه افراطی كه شعار "تا احمدی‌نژاده، هر روز همین بساطه " را سر می‌دادند، خاطرنشان كرد: پس از نظر شما كه مثلا معنی دیكتاتوری و دموكراسی را فهمیده‌اید، كسانی كه 24 میلیون رأی آورده‌اند باید حكومت را به كسانی كه نیمی از این رأی را آورده‌اند را باید تحویل دهند؟
* صفارهرندی در ادامه جلسه خطاب به حامیان موسوی گفت: شما كه دوستان خوبی برای خاتمی نبودید و در دوران دولت اصلاحات از وی عبور كردید و حالا هم به جایی خواهید رسید كه از موسوی نیز عبور خواهید كرد و ما نگران مخالفت‌‌های شما نیستیم.

* حامیان میرحسین موسوی در این هنگام شروع به فحاشی مستقیم به صفار هرندی كردند كه صفار هرندی در پاسخ اظهار داشت: باید برای شما درس اخلاق گذاشت. شما باید در كلاس اول دبستان بنشینید تا برایتان مشخص شود عدد 24 بزرگتر است یا عدد 13!

* صفار هرندی در ادامه و در خصوص شعار "بسیجی واقعی، همت بود و باكری " حامیان موسوی تاكید كرد: شما فقط حامیان بسیجیانی هستید كه به شهادت رسیده‌اند و اگر همت اكنون زنده بود معلوم نبود شما چه بلایی سر وی می‌آوردید اما باید توجه داشته باشید همت همان كسی بود كه به عنوان اولین فرمانده در منطقه لبنان حاضر شد و به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخت .

* صفار هرندی در پاسخ به شعار حامیان سبز مبنی بر "روحانی واقعی منتظری و صانعی " نیز تصریح كرد: قابل توجه شما، منتظری همان كسی است كه از سوی امام خلع شد.

0 comments:

ارسال یک نظر