۰۵ آذر، ۱۳۸۸

قاتل ندا آقا سلطان از انگلیس به امریکا رفت

محمدرضا نقدی قتل ندا آقا سلطان را به امریکایی ها نسبت داد و گفت: "شخصی از آمريکا خانمی را در جريان اغتشاشات اخير تهران به قتل می‌رساند و رسانه‌های غربی فرياد می‌‍زنند که قاتل او حکومت ايران است". به این ترتیب "شخصی از آمریکا" هم به فهرست کسانی که از سوی مقامات جمهوری اسلامی به قتل نداآقا سلطان متهم شده اند، افزوده شد.

ندا آقا سلطان در جریان اعتراضات مسالمت آمیز مردم ایران به کودتای انتخاباتی در روز 25 خرداد کشته شد و صحنه جان باختن او را جهانیان به نظاره نشستند. مقامات جمهوری اسلامی ابتدا، قتل این دختر جوان را به خبرنگار بی بی سی در تهران و سپس به توطئه ای از سوی غربی ها نسبت دادند. این در حالیست که مادر ندا آقا سلطان صراحتا اعلام کرده است که قاتل ندا، قاتل سهراب اعرابی، اشکان سپهری و سایر جوانان، همان کسانی هستند که در جریان اعتراضات مردمی به دولت کودتا، جوانان ایران را به گلوله بستند.

اکنون رئیس بسیج مستضعفین در حالی مدعی قتل ندا از سوی شخصی در امریکا شده است که افکار عمومی ایران و جهان، نیروهای بسیج را به قتل ندا متهم می کنند و شاهدان قتل این دختر جوان هم بارها بر شناسایی قاتل ندا و گرفتن کارت عضویت او در بسیج، توسط مردم تاکید کرده اند.

محمدرضا نقدی که درهمايش پرچمداران بصيرت در سالن اجتماعات مدرسه فيضيه قم سخن می گفت، همچنین مدعی شد: "امروز رئيس جمهور آمريکا در همه جای دنيا با لنگه کفش و آتش زدن پرچم استقبال می‌شود، اما رئيس جمهور ايران که منتسب به انقلاب و نظام اسلامی است با استقبال پرشور و خودجوش مردم روبروست".

براساس گزارش ایلنا رئیس بسیج مستضعفین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: "متأسفانه امروز در دانشگاه‌های کشور کتاب‌هايی تدريس می‌شوند که نه تنها علم بلکه جهل غربی را گسترش می‌دهند".

به گفته او "روحانیت بايد مراکز آموزشی را از اين وابستگی به علوم متغير و بی‌پايه و اساس غربی‌ها رهايی بخشد".

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا اما سردار نقدی در اجتماع طلاب بسيجي در مدرسه فيضيه قم، قتل ندا آقا سلطان را به کشور انگلستان نسبت داده و گفته است: " براي به چالش کشيدن انقلاب فردي را از انگلستان مامور مي کنند که يک خانم را در تهران به قتل برسانند و از اين وسيله به تبليغات منفي عليه نظام بپردازند".

رئیس بسیج مستضعفین افزوده است: "در رژيم مضحکي مانند انگلستان يک خانم چون از فلان پدر متولد شده سنبل [سمبل]دموکراسي است و کسي نبايد به او حرفي بزند وسالانه 10 ميليارد پوند از مردم ماليات گرفته و صرف وي مي شود، ولي همين افراد، نظام متعالي ما را استبداد وديکتاتوري مي دانند

0 comments:

ارسال یک نظر