۱۲ آبان، ۱۳۸۸

هشدار سازمان مجاهدین انقلاب نسبت به توطئه تعرض به سفارتخانه‌های خارجی

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران در آستانه 13 آیانماه، سازمان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به لزوم هوشیاری طرفداران جنبش اصلاح طلبانه ملت ایران در خصوص توطئه ایجاد خشونت و تعرض نسبت به سفارتخانه‌های خارجی هشدار داد.
به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس«پارلمان‌نیوز»، متن این اطلاعیه به این شرح است:
ملت شریف ایران!
گرامیداشت روز 13 آبان، پاسداشت استقلال و آزادی و نفی سلطه و استبداد است. جنبش سبز نیز جنبش آزادی و استقلال است و همانگونه كه تاكنون نشان داده است، جنبشی مدنی، مسالمت آمیز و ضد خشونت است. اما شایعاتی كه در روزهای اخیر پراكنده شده، این نگرانی را ایجاد كرده است كه كسانی به بهانه مبارزه با این یا آن قدرت خارجی، برخی از سفارتخانه های كشورهای دیگر را مورد تعرض قرار دهند و آن را به طرفداران جنبش سبز منصوب كرده، زمینه سوء استفاده و سركوب را فراهم سازند.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران بدینوسیله توجه همه طرفداران جنبش اصلاح طلبانه ملت ایران را به اینگونه توطئه ها جلب كرده و از آنان می خواهد كه همگان را از افتادن در دام چنین توطئه هایی برحذر دارند. قطعاً اعمال هرگونه خشونت، از جمله تعرض به سفارتخانه های خارجی، مغایر با اهداف و مشی جنبش سبز ملت ایران است و طراحان و محركان و عوامل اینگونه عملیات، نه طرفدار استقلال و آزادی، كه وابستگان به سلطه و استبداد هستند.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران

0 comments:

ارسال یک نظر