۰۱ آذر، ۱۳۸۸

برنامه‌ريزي براي كسب هزار رتبه نخست كنكور توسط بسيجيان

فارس: رئيس ستاد هفته بسيج سازمان بسيج مستضعفان از برنامه‌ريزي به منظور كسب هزار رتبه نخست رشته‌هاي كنكور سراسري توسط بسيجيان خبر داد.

سردار محمد فرهادي رئيس ستاد هفته بسيج سازمان بسيج مستضعفان، جهاد علمي را يكي از برنامه‌هاي بسيج در دهه چهارم انقلاب عنوان كرد و اظهار داشت: يكي از اهداف بلند در نظر گرفته شده در سند چشم انداز نظام، رسيدن به قدرت نخست اقتصادي آسياي جنوب غربي است كه پايه اين مهم، فناوري است.
فرهادي با بيان اينكه ايجاد نهضت فناوري نياز به عزم و تلاش زياد دارد، خاطرنشان كرد: بسيج براي رسيدن به اين مهم در كشور، آمادگي و برنامه ريزي كرده است.
رئيس ستاد هفته بسيج سازمان بسيج مستضعفان برگزاري جشنواره علمي مخترعان و ممتازان را در سراسر كشور از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج در بخش علمي بيان كرد و گفت: به منظور كسب 1000 رتبه نخست رشته‌هاي كنكور سراسري توسط بسيجيان برنامه‌ريزي‌هايي صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه بسيج، شجره طيبه انقلاب اسلامي است، به خبر نيمروزي سيما گفت: بخش عمده انتظار از بسيج در دهه چهارم انقلاب، دهه پيشرفت و عدالت، علمي و حضور در سنگرهاي فناوري است.
فرهادي در ادامه افزود: در هفته بسيج 1600 تيم پزشكي و امداد پزشكي به مناطق محروم سفر و در سه بيمارستان صحرايي به هموطنان به ويژه در مناطق محروم خدمت مي‌كنند، همچنين در اين هفته 300 طرح خدمت‌رساني در استان‌هاي محروم كشور به بهره‌برداري مي‌رسد و عمليات اجرايي 100 طرح نيز آغاز مي‌شود.

0 comments:

ارسال یک نظر