۰۵ آذر، ۱۳۸۸

شعار علیه کروبی در قم

به گزارش تغییر، روز گذشته و درپی درگذشت آیت‌الله قاضی در استان لرستان، آقای مهدی کروبی، به شهر قم سفر کرده‌بود. آقای کروبی در این سفر ضمن بازدید و دل‌جویی از بازماندگان آن مرحوم، با آیت‌الله محفوظی هم دیدار جداگانه‌ای داشت. در این‌دیدار، آقای کروبی و آیت‌الله محفوظی درباره حوادث پس‌از انتخابات و مشکلات اقتصادی که مردم با آن‌ها دست‌به گریبان هستند، بحث و تبادل‌نظر نمودند.

آقای کروبی پس‌از این دیدارها، به‌محل اقامت خود در شهر قم بازگشتند. درطول این‌سفر نیروهای امنیتی و انتظامی شهر قم، همکاری خوبی با تیم همراه و محافظان آقای کروبی داشتند. اما در ساعت یک بامداد، بیش‌از ۶۰ نفر موتورسوار از نیروهای بسیجی جلوی درب محل اقامت آقای کروبی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان، تا پاسی از شب گذشته، به فحاشی و سردادن شعارهایی نظیر مرگ‌بر منافق، مرگ‌بر ضدولایت فقیه، به دفاع از ولایت فقیه پرداختند. این حرکات موجب ترس و وحشت مردم عادی و همسایگان شده‌بود. اما سرانجام به‌دلیل سوز و سرمای زیاد و با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی، تجمع‌کنندگان، مجبور به ترک محل شدند. منبع

حسین کروبی در گفتگو با رادیو فردا گفت:دهها نفر ساعت یک بامداد پنجشنبه، جلوی محل اقامت مهدی کروبی در قم تجمع کرده و شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.وی می افزاید به آقای کروبی آسیبی نرسیده است.

به گزارش خبرآنلاین از سوی دیگر سایت خبری حزب اعتماد ملی نیز می نویسد که درپی درگذشت آیت‌الله قاضی، نماینده امام در استان لرستان، مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی و یکی از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، به شهر قم سفر کرده‌ و با آیت‌الله محفوظی نیز دیدار و گفتگویی درباره حوادث پس ‌از انتخابات و مشکلات اقتصادی که مردم با آن‌ها دست‌به گریبان هستند، داشته است. سایت خبری حزب اعتماد ملی می افزاید: «در ساعت یک بامداد، بیش‌از ۶۰ نفر موتورسوار، جلوی درب محل اقامت آقای کروبی تجمع کرده و شعارهایی نظیر مرگ‌بر منافق، مرگ‌بر ضدولایت فقیه دادند.برپایه این گزارش، تجمع‌کنندگان، با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی،مجبور به ترک محل شدند. منبع

0 comments:

ارسال یک نظر