۱۰ آبان، ۱۳۸۸

كتك زدن خبرنگاربرای عكس ازریخت وپاش استاندار

ماجرا از آنجا اغاز شد كه یكی از خبرنگاران ارومیه ای با تلفن همراهش مشغول عكسبرداری از ده ها پارچه نوشته تبریك برای استاندار جدید آذربایجان غربی بود كه ناگهان مأموران مستقر در استانداری به سمت وی رفته و پس از مشاجره لفظی او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
ماموران به كتك زدن وی در پیاده روی مقابل استانداری بسنده نكرده و با كشاندن این خبرنگار به داخل محوطه استانداری ، به ضرب و شتم جمعی وی ادامه دادند.
ماموران انتظامی مستقر در استانداری در حالی این روزنامه نگار را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دارند كه هیچ تابلوی "عكسبرداری ممنوع"ی در مقابل ساختمان استانداری وجود ندارد و نمای بیرونی ساختمان نیز در معرض دید هزاران عابری قرار دارد كه هر روز از مقابل استانداری در رفت و آمد هستند. احمد نقی زاده كه در این حادثه به شدن مصدوم شده ،روزنامه نگار، وبلاگ نویس و از كاركنان سابق روابط استانداری است كه در انتخابات گذشته سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در آذربایجان غربی بود.
این خبرنگار پس از این ماجرا از ماموران خاطی به دادگاه شكایت كرد و جالب آنكه خود به ایجاد بلوا، آشوب و اغتشاش متهم شد و البته تبرئه گردید!
بعد از این ماجرا ، پارچه نوشته های مقابل استانداری جمع اوری شدند.

0 comments:

ارسال یک نظر