۲۶ آبان، ۱۳۸۸

گزارش نیویورک‌ تایمز از زندانی‌شدن عسگری در اسراییل

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی زندانی شدن علی‌رضا عسگری در زندان این رژیم را رد نکرد.

به گزارش "الف" از نیویورک‌تایمز، به دنبال انتشار خبر زندانی‌شدن علی‌رضا عسگری توسط رژیم صهیونیستی، وزارت خارجه اسراییل خبر زندانی‌شدن عسگری در زندان این رژیم را رد نکرد و حاضر نشد در این باره اظهار نظر کند.

بنابراین گزارش، عسگری، از مقام‌هاي ارشد بازنشسته نظامي ايران، در جريان سفر شخصي به تركيه در ماه دسامبر سال 2006 ميلادي ربوده شده است.

ماه مارس سال جاري ميلادي يكي از مقام‌هاي وزارت دفاع آلمان در سخنان بي‌اساس مدعي شده بود كه عسگري اطلاعاتي را در ارتباط با برنامه هسته‌اي ايران در اختيار غرب قرار داده است.

به نوشته این روزنامه، الف، یكي از پايگاه‌هاي خبري ايران در اين‌باره گزارش داده بود که تحقیقات دو ساله نهادهای ذی‌ربط نشان می‌دهد، علی‌رضا عسگری پس از دزدیده شدن توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، در زندان رژیم‌صهیونیستی به‌سر می‌برد.

اين پايگاه خبري در ادامه افزوده بود: عسگری با همکاری موساد و سازمان‌های اطلاعاتی آلمان و انگلیس ربوده شده و در نهایت به اسرائیل برده شده است.

وزارت خارجه اسراییل حاضر نشد درباره زندانی‌شدن عسگری در اسراییل اظهار نظر کند.

«هانس روله»، رئيس پيشين سازماندهي نيروها در وزارت دفاع آلمان ماه مارس گذشته طي مقاله‌اي در روزنامه‌اي سوئيسي بدون ارائه مدرك رسمي مدعي شد كه عسگري به غرب گفته است كه ايران تامين مالي اقدام‌هاي كره‌شمالي براي تبديل كردن سوريه به قدرت تسليحاتي هسته‌اي كه منجر به حمله رژيم‌صهيونيستي به پايگاه هسته‌اي سوريه در ماه سپتامبر سال 2007 ميلادي شد را برعهده داشته است.

0 comments:

ارسال یک نظر