۰۱ آذر، ۱۳۸۸

وزیر کشور: شرور ریگی دائم در حال تعقیب است

وزير كشور گفت: شرور ريگي در حال حاضر با تلاش‌هايي كه انجام شده لحظه‌اي آرامش ندارد و دائم در حال تعقيب است.

مصطفي محمدنجار درحاشيه مراسم توديع و معارفه استاندار قزوين در پاسخ به سئوال خبرنگاري در خصوص سرانجام ريگي اظهار داشت: شرور ريگي در حال حاضر با تلاش‌هايي كه انجام شده لحظه‌اي آرامش ندارد و دائم در حال تعقيب است.

وي تأكيد كرد: با همكاري خوبي كه پاكستان داشته تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد و اين روند تا دستگيري اين شرور ادامه خواهد داشت.

وزير كشور در پاسخ به سئوال خبرنگار ديگري در خصوص تغيير استانداران نيز گفت: تغيير استانداران براي ايجاد آمادگي در آغاز كار دولت است. البته بيشتر استانداراني كه تغيير كرده‌اند ارتقاء يافته‌اند و از نيروهاي ديگر هم استفاده شده است كه داراي توانمندي و تجربه هستند.

وزير كشور تصريح كرد: در خصوص استاندار قزوين نيز تلاش براي ادامه حضور استاندار قزوين وجود داشت ولي باتوجه به سوابق اجرايي ايشان در استانهاي شمالي كشور ، ايشان را به زادگاهش مازندران بازگردانيم كه اميدواريم با توجه به تجربياتشان بتوانند در فضاي تعامل بين استان‌ها موثر باشند.

وي افزود: استاندار جديد قزوين فردي با تجربه است كه اميدواريم با توجه به توانمندي‌هايشان شاهد استمرار حركت‌هاي سازنده و توسعه هرچه بيشتر استان باشيم.

وزيركشور در پاسخ به سئوالي در خصوص استاندار فارس گفت: استاندار فارس متولد 1357 است و با افتخار اعلام مي كنيم كه دكتر احمدزاده جوانترين استاندار كشور است و ايشان را فردي توانمند، فعال و پي گير امور مي‌دانيم و از همين رو ايشان را در اين سمت منصوب كرديم.

مصطفي محمد نجار عنوان داشت: مأموريت اصلي دولت توجه به مسائل اصلي مردم است كه توجه به عمران و آباداني و مسائل معيشتي و مسائل فرهنگي در صدر برنامه‌هاي دولت قرار دارد.

0 comments:

ارسال یک نظر