۳۰ آبان، ۱۳۸۸

کشتار انسان براى ساخت مواد آرايشي

واحد مرکزى خبر: شبکه کشتار انسان‌ها به منظور استحصال چربى آنها براى ساخت مواد آرايشى در پرو کشف و منهدم شد. پليس پرو ديروز پنج نفر را بازداشت کرد که به کشتار ده‌ها نفر متهم هستند.

اين افراد پس از کشتار افراد مذکور، چربى بدنى آنها را به منظور قاچاق کردن استخراج مى‌کردند. اين افراد قربانيان خود را در جنگل‌هاى دورافتاده پرو مى‌کشتند و سپس چربى را از اجساد آنها جدا مى‌کردند تا در بازار سياه براى ساخت لوازم آرايشى عرضه کنند. اين شبکه قاچاق چربى انسان زمانى کشف و شناسايى شد که پليس پرو مطلع شد يک دستگاه اتوبوس حامل چربى‌هاى مذکور از کوه‌هاى اين کشور آمريکاى لاتين به ليما، پايتخت، وارد شده است.

پليس در تحقيقات خود گورهايى را کشف کرد که در آن اجساد انسانى سوزانده شده بودند. مى‌توان از چربى بدن انسان براى ساخت مواد آرايشى بهره گرفت. به گفته کارشناسان مى‌توان از چربى انسان در درمان چين و چروک صورت و امثال آن استفاده کرد، اما معمولا براى اين کار از چربى زير شکم يا ران خود افرادى استفاده مى‌شود که به مراکز زيبايى مراجعه مى‌کنند.

افراد دستگير شده در اين شبکه به کشتن دست کم پنج نفر براى استخراج چربى بدن آنها اعتراف کرده‌اند. هر ليتر چربى ذوب شده بدن انسان حدود پانزده هزار دلار قيمت دارد. گفته مى‌شود اين شبکه مخوف، چربى‌هاى انسانى اش را به شرکت‌هاى سازنده مواد آرايشى در اروپا مى‌فروخته است.

0 comments:

ارسال یک نظر