۲۷ آبان، ۱۳۸۸

۵ نفر با سابقه تجاوز به زنان، بدون مجازات آزاد شدند

پنج فرد سابقه‌دار که پس از ربودن یک زن جوان، او را در بیابان‌های اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر، اما پس از انتقال به دادسرا آزاد شدند.
به گزارش جام جم، یک منبع آگاه با اعلا‌م این خبر گفت: روز جمعه ماموران پاسگاه انتظامی ۲۱۱ قلعه‌نو حوالی باقرشهر هنگام گشت‌زنی در بیابان‌های منطقه، با زن جوان هراسانی روبرو شدند که در حال فرار بود. پس از تحقیق مشخص شد که ۲ ساعت قبل وقتی می‌خواسته به خانه برود، سوار یک ماشین مسافربر شخصی شده است و ۲ سرنشین خودرو او را با تهدید به بیابان‌های منطقه برده و در آن جا ۳ نفر دیگر نیز به آن‌ها ملحق شده و پس از آزار و اذیت زن، پول‌ها و طلاهایش را به سرقت برده‌اند.
مأمورین پلیس و آگاهی، پس از دستگیر کردن اولین متهم به نام محسن، توانستند ۴ همدست دیگر او را نیز دستگیر کنند، که گویا از افراد سابقه‌دار به شمار می‌رفتند. این پنج نفر به یکی از شعب کهریزک اعزام شدند، اما ۴ نفر از آنان به تشخیص دادرس شعبه بدون قید و شرط آزاد شدند و نفر پنجم هم با پرداخت ۲۰ میلیون تومان به یک وکیل و دادن کپی کارت مالی خود، از بازداشتگاه آزاد شد.
این در حالی است که روز سه‌شنبه ۲۶ آبان، خبرگزاری دولتی فارس از قول اصغر جعفری، رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی، نقل کرد: "آمار مربوط به تجاوز به عنف کاهش یافته، اما فجیع‌تر و شنیع‌تر شده و جای نگرانی دارد."


0 comments:

ارسال یک نظر