۱۴ آبان، ۱۳۸۸

اجرای حکم زندان دو تن از اعضای سندیکای کارگران هفت تپه

دو تن از اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه برای اجرای حکم حبس خود بازداشت و روانه زندان شدند.
به نقل از واحد کارگری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز جاری مورخ 14 آبان ماه، جلیل احمدی و فریدون نیکوفر از اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پس راس ساعت 10 صبح توسط حراست این شرکت بازداشت و ساعت 14 به نیروی انتظامی تحویل شدند که این نیرو نیز نامبردگان را جهت اجرای حکم به زندان دزفول منتقل کرد.
این دو فعال کارگری پیشتر توسط شعبه اول دادگاه انقلاب دزفول به دلیل فعالیت های صنفی خود به تحمل شش ماه حبس تعزیری و شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده بودند. حکم صادره در شعبه 13 دادگاه تجدید نظر استان عیناً تائید و روز جاری توسط اجرای احکام دادگاه دزفول به اجرا گذارده شد.
لازم به ذکر است مهرماه سال جاری شعبه اول دادگاه انقلاب دزفول فعالان کارگری شرکت هفت تپه را به دلیل فعالیت های صنفی خود محکوم کرد، در این حکم علی‌ نجاتی، فریدون‌ نیکوفر، قربان علی‌پور و جلیل ‌احمدی به تحمل 6 ماه حبس تعزیری و 6 ماه حبس تعلیقی و محمد حیدری‌پور به تحمل چهار ماه حبس تعزیری و هشت ماه حبس تعلیقی محکوم شدند. مطلعان عنوان می دارند احکام زندان سایر فعالان کارگری این شرکت طی روزهای آتی به اجرا گذارده خواهد شد.

0 comments:

ارسال یک نظر