۲۶ آبان، ۱۳۸۸

سوئدی ها ، برزیلی ها و ایرانی ها ، زیباتر هستند

دختران ایرانی؛ زیباترین‌های جهان


نخستین: روزنامه‌ استار مالزی به تازگی گزارشی به چاپ رساند درباره‌ی سایت "مردم زیبا"  که از روز 26 اکتبر 2009 کار خود را آغاز کرده‌ و طی تنها دو هفته به یکی از جنجالی‌ترین و بحث‌برانگیز‌ترین سایت‌های دنیا بدل شده است.

به گزارش روزنامه استار، از طریق این سایت هر کس می‌تواند یک قطعه عکس از چهره‌ی خود را به نمایش و قضاوت عمومی بگذارد. کاربران این سایت طی دو هفته 1.8 میلیون نفر از 190 کشور را "نازیبا" دانستند.

به گفته‌ی مسئولین وب‌سایت مردم زیبا، نتایج نظرسنجی‌ها نشان داده است که در لیست عمومی کاربران سوئدی، برزیلی و نروژی موفق‌ترین ها و کاربران آلمانی و انگلیسی مغلوب‌ترین‌ها شناخته شده‌اند.

این وب‌سایت که روزانه 4 میلیون بازدیدکننده دارد انتقادهایی را نیز به همراه داشته است. یکی از مسئولین وبسایت در پاسخ به انتقادها گفت: شاید این وبسایت به نظر منتقدان عمل اخلاقی به حساب نیاید اما موفق‌های روزافزون ما نیز یک امر حقیقی‌ست. وی افزود بدون شک از نظر کاربران، مردم سوئد و برزیل زیبا‌تر هستند و به نظر می‌رسد مردان و زنان آلمانی باید در انتخاب عکس‌های خود تجدید نظر کنند و لطافت بیشتری به خرج دهند.

وی به سانسور و قطع دسترسی این وب‌سایت در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: با تمام مشکلاتی که در دسترسی وجود دارد کاربران زیادی از منطقه‌ی خاورمیانه شرکت ‌کرده‌اند. در میان این گروه دختران ایرانی تا به حال زیباترین‌ها شناخته شده‌اند.

در این وب‌سایت کاربران با گزینه‌های "بله، قطعا"، "ای، بدک نیست"، "ای، نه" ، " نه خیلی"، "قطعا نه" توسط جنس مخالف ارزیابی می‌شوند.

0 comments:

ارسال یک نظر