۱۳ آبان، ۱۳۸۸

عبدالحمید ریگی اعدام شد

سردار غلامعلی نكویی در گفت‌وگو با فارس گفت: صبح روز گذشته و طبق حكم شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان زاهدان، عبدالحمید ریگی یكی از اعضای گروهك تروریستی عبدالمالك ریگی در زندان مركزی زاهدان به دار مجاز آویخته شد.

وی اظهار داشت: فرد اعدام شده، برادر عبدالمالك نیست و هنوز عبدالحمید ریگی برادر سركرده گروه تروریستی ریگی اعدام نشده است.

سردار نكویی افزود: وی به جرم آدم‌ربایی، محاربه و فساد فی الارض به لحاظ عضویت و همكاری با گروهك تروریستی عبدالمالك ریگی، در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان محاكمه و به اعدام محكوم شده بود.

گروهك تروریستی عبدالمالك ریگی به نام اسلام و قوم بلوچ و با استفاده از كمك‌های مالی و اطلاعاتی آمریكا و دیگر كشورهای غربی در منطقه شرق كشور اقدام به آدم ربایی، سرقت مسلحانه و قاچاق مواد مخدر می‌كنند و دست به شرارت زده‌اند. این گروه تاكنون جنایاتی چون حادثه تاسوكی، دارزین كرمان، آدم ربایی در نوبندیان چابهار، شهادت چندین نفر از شهروندان زاهدانی، گروگانگیری اتباع خارجی، حمله به پاسگاه شمسر سراوان، بمبگذاری در مسجد علی ابن ابیطالب شهر زاهدان و منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان را در كارنامه ننگین خود دارد.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بین دو كشور ایران و پاكستان باید امیدوار بود، هر چه سریعتر شاهد نابودی این گروهك تروریستی در شرق كشور باشیم.

0 comments:

ارسال یک نظر