۲۴ آبان، ۱۳۸۸

مایوی نامرغوب مشکل‌ساز شد

نخستین المپیکی شنای ایران گفت: در صورتی که مایوی مورد استفاده من از مرغوبیت لازم برخوردار بود، می‌توانستم به عنوان دوم مسابقات 50 متر قورباغه بازی‌های داخل سالن آسیا دست یابم.

خبرگزاری فارس نوشت:

محمد علیرضایی با اشاره به سومین دوره مسابقات شنای بازی‌های ویتنام عنوان کرد: به دلیل عدم رفع کامل آسیب دیدگی که در حین تمرینات شدید دچار آن شده بودم آن طور که باید نتوانستم به آمادگی کافی برسم. به علاوه کیفیت پایین مایو نیز در عدم کسب نتیجه مورد نظرم بسیار موثر بود.

علیرضایی با بیان این مطلب که اگر مایوی مورد استفاده من بی کیفیت نبود می‌توانستم به عنوان دومی 50 متر قورباغه این بازی‌ها دست پیدا کنم، تصریح کرد: مایوهایی که ما استفاده کردیم در جریان مسابقات جهانی ایتالیا از سوی چند شرکت حامی و صاحب امتیاز به شناگران داده شده بود.

همچنین یک دست هم از سوی فدراسیون خودمان تهیه شده بود؛ اما این مایوها بعد از چند بار مسابقه و تمرین خاصیت خود را از دست می‌دهند و همین امر موجب شد تا در ویتنام کارایی مورد نظر را در مقایسه با شناگرانی که از مایوهای درجه یک و 2 و جدید استفاده می‌کردند نداشته باشند.

نخستین المپیکی شنا ایران با اشاره به تاثیر مایوهای جدید گفت: زمانی که اجازه استفاده از این امکان برای شناگران در میادین جهانی صادر شد رکوردهای بسیاری در مواد مختلف شکسته شد، به طوری که فدراسیون جهانی فینا اعلام کرده است که از سال 2010 دیگر هیچ شناگری حق استفاده از این مایوها را در مسابقات ندارد.

0 comments:

ارسال یک نظر