۱۸ آبان، ۱۳۸۸

ارسال پرونده امین‌زاده به دادگاه

دادستان تهران با اعلام آزادی 40 نفر دیگر از دستگیرشدگان روز 13 آبان طی روز جاری، از ارسال پرونده یکی از متهمان حوادث اخیر به دادگاه خبر داد.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران شب یک‌شنبه اعلام کرد: آن دسته از زندانیانی که دلایل چندانی بر توجه اتهام آنان وجود نداشته باشد و یا از اقدامات غیرقانونی ابراز ندامت کرده باشند از زندان آزاد خواهند شد.

این گزارش حاکیست هم‌چنین در روز جاری 5 نفر از افراد بازداشت شده در پنج‌شنبه شب دو هفته قبل نیز به اسامی هادی حیدری، محمد جواد مظفری، محمد امین شیرزاد، ابراهیم شیرکوند و میثم وره‌چهره به دستور بازپرس پرونده و تایید دادستان عمومی و انقلاب تهران از زندان آزاد شدند.

هم‌چنین دادسرای عمومی و انقلاب تهران از ارسال پرونده محسن امین‌زاده از متهمان دستگیر‌شده حوادث اخیر به دادگاه خبر داد و گفت: این پرونده امروز به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.

بر اساس این گزارش، پرونده امین‌زاده با صدور کیفر خواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده و متهم هم‌چنین از زندان انفرادی خارج شده است.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران پیش از این اعلام کرده بود که پرونده هر یک از متهمان زندانی حوادث اخیر در صورت تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال خواهد شد.

هم‌چنین پرونده جهانبخش خانجانی از دیگر متهمان زندانی حوادث اخیر نیز با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال و نامبرده نیز به بند عمومی زندان اوین منتقل شد.

0 comments:

ارسال یک نظر